Komunikacija gali identifikuoti organizaciją. Tačiau, ar tikrai? Pagal įmonės aprašymą, pabandykite komentaruose atspėti, kas ji.
Ši organizacija dirba paslaugų sektoriuje, dažnai vykdomos akcijos. Kadangi tikslinė auditorija yra jauni žmonės, stengiamasi vykdyti betarpišką komunikaciją su klientais, atsakinėti į kiekvieną užklausą. Socialiniame tinkle – Facebook, organizacija siekia skatinti bendravimą ir diskusijas.
Taip pat dažnai rengia konkursus – dovanoms laimėti. Pavyzdžiui, pirmiesiems suskubusiems, kurie perskaito naujienlaiškį iki galo ir užrašo tam tikrą frazę ant organizacijos sienos, yra dovanojami laikrodžiai.
Organizacija ne tik teikia paslaugas, bet naudojantis jomis taikomos akcijos į miesto renginius, koncertus, kino seansus ar net maitinimo įstaigose, viešbučiuose, įvairiuose kursuose ir pan.
Omnitelio Ežys? :))
AtsakytiPanaikinti