2011 m. lapkričio 9 d., trečiadienis

Parfumerijos ir kvepalų parduotuvės SARMA komunikacija "Facebook'e"

Nr.1
SARMA: Lietus, bet skėčių nereikia, nes tai Dovanų lietus !!! :) Kviečiame visus lapkričio 11-13 dienomis į SARMA parduotuvę, esančią Liepkalnio 112, Vilniuje PC "MAXIMA". Visus perkančiuosius pradžiuginsime dovanėlėmis!

AŠ: Kaip ir kiekvieną penktadienį– konkursas tau! Atspėk „Sarmos rudeninio rinkinio“ kainą ir gauk jį dovanų ;) Laukiam tavo spėjimo ;)


Nr.2
SARMA: PIRKINIŲ MARATONAS! Lapkričio 11-13 d. PC "Ozas" SARMOJE vyks PIRKINIŲ MARATONAS! Bus taikomos nuolaidos tam tikroms prekėms NET iki 60%. Perkantiems virš 79lt - laukia STAIGMENA!


AŠ:
Skubėk į Sarmą lapkričio 11-13d. ir gauk net 60% nuolaidą. Neįmanoma nepirkti - juk perkantiems virš 79 Lt- speciali dovana. Aš būsiu, o tu? ;)


Nr.3
SARMA: LABAS RYTAS! Kaip trumpasis savaitgalis praėjo? :)


AŠ: Labas rytas!
Štai keli patarimai, kuriuos būtina perskaityti norint džiaugtis žvilgančiais, nepriekaištingais plaukais. O gal žinai geresnių? ;)


Nr.4
SARMA: NAUJAS PAPARČIŲ IR MEDIENOS AROMATAS. Naujųjų kvepalų TRUSSARDI UOMO aromatas spinduliuoja išskirtine elegancija. Įspūdį daro jau patys pirmieji aromato akordai – citrinų ir bergamočių dueto bei galvaninių ferulų kvapas, pereinantis į žibuoklių ir snapučių aromatą.


AŠ: Naujieji TRUSSARDI UOMO kvepalai pradžiugins iššūkius mėgstančius vyrus ;) skubėkite – jie jau pas mus, Sarmoje :)


Nr.5
SARMA: Mielai kviečiu visas, kurios dar neišbandė praeitą savaitę, pasidaryti MAVALA manikiūrą! Registruokitės vizitui ir mėgaukitės gražiomis rankomis! Registracija būtina nurodytais telefono numeriais!

AŠ: Merginos, išbandžiusios MAVALA manikiūrą, pasidalinkite savo įspūdžiais ir kelios iš jūsų jau šį vakarą laimės dar vieną MAVALA rankų procedūrą. ;)


„SARMA – vienas didžiausių ir mėgstamiausių kosmetikos ir parfumerijos parduotuvių tinklų Lietuvoje“ – taip teigiama oficialioje SARMOS internetinėje svetainėje. Drąsu vadintis „mėgstamiausiu“ parduotuvių tinklu Lietuvoje. Įdomu, ką apie tai mano konkurentai..?

Taigi, išanalizavus SARMOS komunikaciją socialiniame tinklalapyje „Facebook“ galima teigti, kad SARMAI trūksta asmeniškesnio ryšio su klientais. Mano manymu, SARMOS profilio moderatorius socialiniame portale turėtų suburti bendruomenės narius bendrauti tarpusavyje, sukurti gerą aplinką žmonėms bendrauti. Šiam tikslui įgyvendinti siūlau į klientus kreiptis neformaliau, asmeniškai, vengti bendrų frazių ar kreipinių, komunikuoti tikslingai, kelti klausimus, komunikuoti planuotai bei aktyviai. Tiesa, aktyvumo SARMAI tikrai netrūksta, kadangi profilis atnaujinamas kelis kartus per dieną.

SARMA pateikia gana nemažai konkursų, kuriuose galima laimėti įvairius prizus. Tai suteikia puikią galimybę pritraukti daug vartotojų, skatinti juos diskusijai, tad reikėtų tai labiau išnaudoti. Taip pat, SARMA profilyje skelbiamos naujienos yra per ilgos – žmonėms labiau patinka skaityti trumpus, aiškius tekstus. Dėl šių priežasčių pakeičiau SARMOS profilyje pateiktas naujienas – jas sutrumpinau, vartotojus skatinau diskutuoti, sakyti savo nuomonę, dalyvauti konkursuose, išbandyti tam tikras procedūras bei pasidalinti atsiliepimais apie jau išbandytus produktus. Tai skatina vartotojų bendruomeniškumo jausmą, to ir siekia įmonės, dalyvaudamos socialininių tinklų svetainių veikloje.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą