Dauguma organizacijų pamiršta, kad viena iš svarbiausių verslo dedamųjų yra savitas identitetas. Išskirtinumą sukūrusi įmonė, gali lengviau patraukti vartotojų dėmesį ir išsilaikyti rinkoje. Toliau apibūdinama organizacija įvardijant savybes, kurios ją išskiria iš kitų. Ar pavyks atspėti, kokia tai įmonė?
Ši organizacija vartotojui teikia paslaugas. Paslaugos nėra išskirtinės, jas gali suteikti ir kelios kitos bendrovės. Taigi, organizacijos ypatybė – ne verslo šakos išskirtinumas (tos pačios prigimties paslaugas galima gauti ir kitur), o teikiamų paslaugų turinys. Dažnai kitos organizacijos nenori ar negali pasiūlyti vartotojams tam tikros paslaugos, nes bijo jog ji gali būti nepopuliari. Ši organizacija siekia pritraukti tokius vartotojus, suteikdama jiems tai, ko jie negaus kitur. Bendrovė sugebėjo suformuoti savitą vartotojų ratą, šios paslaugos naudojimas būtent toje organizacijoje gali būti laikomas netgi tam tikra mada. Ši organizacija vengia masiškumo, stengiasi pritaikyti savo paslaugas netipinio vartotojo skoniui.
Taigi, ar iš šių gan abstrakčių apibūdinimų galima nuspręsti, apie kokią organizaciją kalbama? Jei taip, laukiami jūsų spėjimai!
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą