2011 m. lapkričio 24 d., ketvirtadienis

KAS TU TOKS?;)

  • Šią įmonę Jūs, mieli kolegos, tikrai puikiai žinote, nes mes, studentai, esame, ko gero, pagrindinė (tačiau jokiu būdu ne vienintelė) jos auditorija.
  • Šį įmonė teikia paslaugas, bet kartu ir parduoda produktą (viskas vyksta vienu metu).
  • Šios įmonės verslo sritis yra gana specifinė ir tokiu būdu paslaugas teikia labai nedaug organizacijų, tačiau ji vis vien turi labai daug substitutų, nes tokius produktus panašiu būdu (BET NE TOKIU PAČIU) parduoda labai daug verslo įmonių. Paprastai tariant – paslaugos yra įprastinės, populiarios, bet veiklos specifika yra išskirtinė (verslo idėja, darbo pobūdis). Todėl įmonė turi tik vieną labai rimtą ir žinomą konkurentą (dar žinomesnį nei mano aprašoma organizacija).
  • Įmonė stengiasi kuo daugiau komunikuoti su savo klientais Facebook paskyroje ir kurti draugiškos bei šiltos kompanijos įvaizdį (organizuoja konkursus, skatina diskusijas, atrašinėja į gerbėjų komentarus ir pan.). Be to, tiek Facebook paskyroje , tiek korporatyvinėje interneto svetainėje ši įmonė stengiasi atrodyti jaunatviška ir novatoriška (netgi pabrėžia, kad kompanijos vadovai yra jauni ir veržlūs žmonės).
  • Įmonė susideda ne iš vieno, tačiau iš daugelio padalinių, kurie dirba pagal visiškai identišką metodiką. Vien Vilniuje yra 5 šios organizacijos padaliniai

1 komentaras: