2011 m. lapkričio 21 d., pirmadienis

„Mano Guru“ ir Facebook. Ką galima keisti?

Salotų baras „Mano Guru“ – puiki vieta pavalgyti. Šis baras taip pat šauni vieta pasisėdėjimui su draugais. Tačiau „Mano Guru“ Facebook‘e – nė iš tolo neprimena tos jaukios vietos. Kodėl?

Apžvelkime paskutinius penkis „Mano Guru“ pasisakymus socialiniame tinkle ir juos šiek tiek pakeiskime :)

1. „Šią savaitę salotų bare “ Mano Guru” siūlome paragauti:
trintos vištienos kepenėlių sriubos, paskanintos šlakeliu brendžio, čiobreliais. Ši sriuba jums suteiks energijos visai dienai, nes čia gausu vitamino B9, kuris tituluotas moterų sveikatos vitaminu.
Taip pat siūlome paskanauti sveikuolių avinžirnių salotų. Avinžirniuose gausu magnio, geležies, cinko, vario, mangano, folio rūgšties, molibdeno.
Desertui - mėgstamiausią Angelinos Jolie “Panna Cotta”, kurį paragauti rekomenduojame ir jums. Šis desertas bus pagardintas aviečių – šokolado padažu bei šviežiomis braškėmis.“

Visų pirma, ši žinutė yra gerokai per ilga. Juk pagrindinis tikslas, dėl kurio organizacija ryžtasi dalyvauti socialinio tinklo veikloje – pritraukti vartotojų dėmesį. To nepadarysi vardindamas viso meniu ar netgi smulkiai aprašydamas patiekalų sudedamąsias dalis. Taip pat šioje žinutėje nėra jokios paskatos įtraukti vartotoją į pokalbį. Žinutę būtų galima trumpinti bei palikti šio to vartotojo vaizduotei:

Šią savaitę „Mano Guru“ siūlo mėgautis energijos užtaisą garantuojančia trinta vištienos kepenėlių sriuba, gauti vitaminų dozę paskanavus avinžirnių salotų bei kovoti su rudenine depresija pamaloninant gomurį itališkąja „Panna Cotta“!

2. Artėjant šventėms planuojate surengti nedidelę šventę savo biure su užkandžiais, įmonės vakarėlį su šventiniais patiekalais, ar tiesiog smagų pasisėdėjimą su draugais, - visus tuos rūpesčius galite patikėti mums.”

Ši žinutė skamba tarsi skelbimas laikraštyje tiems, kurie ieško, kas suorganizuotų banketą/furšetą. Pasirinktas netinkamas kanalas bei kalbėjimo būdas. Tačiau jei vis tiek norima perduoti būtent tokią informaciją, reikėtų tai daryti šiek tiek kūrybingiau.
„Mano Guru“ nori švęsti kartu! Jei turi idėją šventei, kreipkis – mes galime padėti :)
3. „Dar viena džiugi naujiena – tai naujas „Mano guru” salotų meniu su daug naujų ir įdomių salotų, kurį artėjant didžiosioms žiemos šventėms pristatys mūsų virtuvės šefė Gabrielė.

Pati idėja, jog organizacija nori informuoti klientus apie pokyčius – sveikintina. Tačiau kodėl negalima pabandyti tuo pačiu išgauti jų nuomonę..?

Virtuvės šefė pristatė naują meniu! Ar jau ragavai?


4. Salotų baras „Mano Guru” buvo apdovanotas kaip Vilniaus miesto savivaldybės svetingiausia 2010 metų kavinė. Ačiū visiems mūsų draugams ir gerbėjams už palaikymą ;) !


Pakeitimas:
Šiandien su Jumis sveikinasi „Svetingiausia 2010 metų kavinė“! Ačiū!


5. Rugpjūčio 19 dieną salotų baras „Mano Guru“ švenčia 6-šerių metų gimtadienį , ta proga dovanojame Jums 15 % nuolaidą visiems patiekalams. Taip pat visą dieną galėsite pasimėgauti gyvai atliekama fleitos muzika. Kviečiame apsilankyti ir pasidžiaugti kartu su mumis.

Nors atrodo šventė džiugi, bet to tikrai nesijaučia žinutėje. Tai labiau panašu į kvietimą garbaus jubiliejaus paminėjimui tik išskirtinai rimtai auditorijai.. Reikėtų kažką keisti:

Gimtadienis – linksma šventė (skirtingai nei sako kiti :) )! Tad kviečiame linksmintis kartu! Pažadame skanų maistą su gimtadienine nuolaida, gyvą muziką bei gerą nuotaiką :)
Taigi, žinučių turinio bei kalbėjimo būdo keitimas galėtų šiek tiek pagyvinti „Mano Guru“ Facebook komunikaciją.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą