Norfa:
Mano variantas: Svogūnai - ne tik maistui! Ar žinojote, jog svogūnu galima panaikinti sniego ir druskos žymes ant batų, lengvai pašalinti riebalus nuo grilio bei panaudoti kaip vaistą įkandus vabzdžiams. Kaip dar išnaudojate svogūną? Ir nepamirškit apsirūpinti šia praktiška daržove, nes dabar 1 kg tik 0,69!
Norfa:
Mano variantas: Mokytas – iš knygų, o kvailas – iš galvos. Taigi skaityti – praktiška! Dabar tai galit padaryti neskriausdami piniginės, nes knygos nuolaidoms net iki 65%! Jau žinote kokią knygą prigriebsite? O kurią rekomenduotumėte draugams ?
kumpis (300 g.)
pomidoras (2 vnt.)
majonezas (200 g.)
Mano variantas: Kviečiame į pasimatymą. Kur? Šilalėje! Šiandien čia atidaromas praktiškų žmonių taškas. Tai susimatom?„Norfa“ garsiai skelbia, jog jos parduotuves renkasi tik praktiški žmones, todėl, manau, kad savo Facebook profilį galėtų išnaudoti, kaip erdvę, kur žmonės dalinasi praktiškais patarimais. Kol kas čia skelbiamos tik žinutės - akcijų kainininkas, kuris dubliuojasi su „Norfa“ internetinėje svetainėje skelbiama informacija.
Taigi mėginau kiekvieną žinutę šiek tiek išplėsti, jog nebūtų tik kainos įvardijimas, taip pat susieti prekę su patarimu, kaip tą prekę panaudoti praktiškai. Žinutėse stengiausi išjudinti vartotojus užduodant jiems klausimus, kad šie įsijungtų į diskusiją ir pasidalintų savo sukauptais praktiškais patarimais, nes, manau, jog „Facebook“ būtent ta vieta, kur būtų galima suburti praktiškų žmonių bendruomenę.
Net keista, jei tokią "Norfos" "Facebook" vadybininko rašliavą jie vadina "komunikacija" :) Mano manymu, tokia komunikacija demotyvuoja, o ne skatina pirkti "Norfos" produkciją. Daugiau nei stagnacija.. Įmonės bendravimas socialinio tinklalapio profilyje nėra nei tikslingas, nei įtraukiantis.. Vertėtų įdėti daugiau pastangų, žinant, kad pagal statistiką, "Facebook'u" naudojasi daugiau jaunimo, kuriems tikrai labiau rūpėtų įvairūs konkursai, diskutuoti kviečiantys įrašai, o ne reklama apie kopūstų kainas. :)
AtsakytiPanaikinti