2011 m. lapkričio 16 d., trečiadienis

“Eurovaistinės“ komunikacija "facebook" socialiniame tinklapyje


          Kaip ir dauguma šių dienų mažesnių ar didesnių organizacijų bei įmonių komunikuoja socialiniuose tinklapiuose. Analizei parinkta organizacija “Eurovaistinė“ facebook socialiniame tinklapyje (http://www.facebook.com/#!/pages/Eurovaistin%C4%97/173222979386981). Pateikiamos 5 įmonės ir mano pačios pakeistos ir patobulintos žinutės:
1. Tėveliai, visą lapkričio mėnesį Eurovaistinėje LIBERO sauskelnėms net -30%. Nepamirškite kortelės MEDUS - akcija galioja tik kortelės MEDUS turėtojams.
 
Pataisyta žinutė: Mielieji Eurovaistinės lankytojai, ypatingai tėveliai su savo mažyliais, ar girdėjote, kad tik pas mus šį visą šaltą lapkričio mėnesį, LIBERO sauskelnės netgi su 30% nuolaida? Gal vertėtų mus aplankyti? :) P.s. nepamirškite pasiimti MEDAUS kortelės, laukiame Jūsų visų!
Komentaras: manau, kad kreipiantis į vartotojus, nevertėtų kreiptis į konkrečią jų dalį ar kažkokią grupę, šiuo atveju tėvelius. Ir dar, rašant žinutes, organizacija, mano nuomone, turėtų pasirinkti ne tokį oficialų, šiek tiek mielesnį bei paprastesnį rašymo stilių.

2. Asociacija „Donorystė", siekdama kuo labiau populiarinti organų donorystę, ir norėdama supaprastinti donoro kortelės įsigijimo procedūrą, rengia donorystę propaguojančias akcijas. Jų metu žmonės galės daugiau sužinoti apie organų ir audinių donorystę, jiems bus atsakyta į dominančius klausimus ar nuogąstavimus. Šiandien ši akcija vyksta Vilniaus Akropolio EUROVAISTINĖJE 11-17 val.
 
Pataisyta žinutė: Domiesi kraujo ar organų donoryste? Aplankyk šiandien mus nuo 11 iki 17 valandos ir asociacija „Donorystė" tau atsakys į visus dominančius klausimus. Laukiame Jūsų visų!
Komentaras: visų pirma manau, kad tokio tipo žinutės neturėtų būti tokios ilgos kaip ši, nes reikia greito sureagavimo - žmogus pamatęs pirmus žodžius susidomėtų ir suprastų, apie ką eina kalba.

3. Šiek tiek iš anksčiau, bet jau pasiruošėme moliūgus:) Kuris labiausiai Jums patinka?
(iš kairės) 1 – katinas, 2 – molė, 3 – vaiduoklis/šikšnosparnis ar 4 – piktasis marketingistas?
Pataisyta žinutė: Ar jau pasiruošę helovynui? Įvertinkite, kaip pasiruošėme mes J Kuris iš visų 4 moliūgų Jums labiausiai patinka: (iš kairės) 1 – katinas, 2 – molė, 3 – vaiduoklis/šikšnosparnis ar 4 – piktasis marketingistas? Geriausiai įvertintas moliūgas papuoš mus per helovyną!

Komentaras: nelabai aišku, kodėl žmonės turi vertinti tuos moliūgus, koks to rezultatas. Manau, kad verta pridėti paaiškinimą.
4. 14g. - tiek gramų apnašų žmogus per 1 metus nuvalo nuo savo dantų.
 
Pataisyta žinutė: Ar kada nors teko girdėti tokį faktą, kad žmogus per 1 metus nuvalo nuo savo dantų 14 gramų apnašų? Patikėkite, tai tikra tiesa! Aplankykite mus šiandien nuo 17 iki 21 valandos ir Jums viskas apie tai bus išsamiai paaiškinta. Mes ir jau paruoštos dovanėlės laukia Jūsų!
Komentaras: vėlgi, nesupratau žinutės esmės, vien tik pateikiamas faktas. Manau, kad vien fakto pateikimo neužtenka, reikia žmones labiau įtraukti ir sudominti.

5. Ar naudoji IWOSTIN kosmetiką? Kuri priemonė tau labiausiai tinka ir patinka? Išsakyk nuomonę ir laimėk vieną iš 15 nuostabių IWOSTIN rinkinių (Veido prausimosi gelis (150 ml); Naktinis kremas (75 ml); Matinė emulsija (75 ml)). Startuojam dabar, o baigiam kai išsisems diskusija:)
 
Pataisyta žinutė: Ar yra IWOSTIN kosmetikos gerbėjų ir mylėtojų? Laukiame Jūsų nuomonių apie šia kosmetiką – kuo jų daugiau, tuo geriau! Prizai ir siurprizai iš IWOSTIN jau nekantrauja pasiekti Jūsų namus!
Komentaras: mano nuomone, žinutėje nereiktų įvardinti prizų, kuriuos galima laimėti, pasisakius apie konkrečią kosmetiką, juo labiau nereikia nurodyti tikslių mililitrų kiekio.

         Apibendrinant galiu teigti, jog “Eurovaistinė“ ne itin aktyviai komunikuoja su vartotojais savo facebook profilyje (vieną įrašą nuo kito skiria 8 dienos). Pačioms žinutėms trūksta paprastesnio, ne tokio oficialaus rašymo stiliaus, vienur daug perteklinės informacijos, daug žinučių, parašytų, atrodo, šiaip sau, be jokio tikslo ir priežasties, stinga aktyvaus ryšio su klientais/vartotojais palaikymo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą