2011 m. lapkričio 10 d., ketvirtadienis

Kompiuterinės technikos parduotuvės „Fortakas“ komunikacija Facebook‘e

1. Fortakas: Ar matėte tokias Canon fotoaparatų kainas?
Aš: Ir vėl norėtume nudžiuginti Jus nuolaidomis. Šį kartą labiausiai džiaugsis fotografijos mėgėjai. Mūsų parduotuvėse sumažintos visų Canon fotoaparatų kainos :)
2. Fortakas: Turbūt jau pastebėjote, kad pakilo visų kietų diskų kainos. Priežastis nuorodoje...
Aš: Šį kartą liūdnesnė žinia. Pakilo visų kietųjų diskų kainos. Norime Jus nuraminti, kad taip įvyko ne dėl prekybininkų kaltės. Visas priežastis galite pamatyti spustelėję nuorodą... Pasidalinkite mintimis apie susiklosčiusią situaciją :)
3. Fortakas: Turime dvi geras naujienas:
Fortaką rasite jau ir Alytuje, adresu: Vilniaus g. 2!
Klaipėdoje nuo šiol Jūsų lauksime kur kas erdvesniame salone, adresu: Sausio 15-osios g. 1 / Žiedų skg. 2A
Iki susitikimo Fortake :)
Aš: Kreipiamės į klaipėdiečius ir alytiškius. Alytuje, Vilniaus g. 2 jau pradėjo veikti naujausias mūsų prekybos salonas, tuo tarpu Klaipėdoje persikėlėme į daug erdvesnį saloną, kurį rasite Sausio 15-osios g. 1. Ar apsilankysite? :)
4. Fortakas: AMD Bulldozer jau pasirodė... :)
Aš: Visų ilgai lauktas procesorius AMD Bulldozer jau pasirodė. Jau tuoj šiuos procesorius galėsite rasti ir mūsų prekybos salonuose bei elektroninėje parduotuvėje. Ar laukiate? :)
5. Fortakas: Puiki žinia taupantiems! 15 colių nešiojamasis kompiuteris tik 949 Lt! :)
Aš: Puiki žinia taupantiems! Mūsų parduotuvėse 15 colių nešiojamasis kompiuteris Acer už ypatingą kainą, tik 949 Lt! Geriausias kainos ir kokybės santykis tik mūsų parduotuvėse :)
„Fortakas“ tai prekybos salonų tinklas Lietuvoje, turintis 5 parduotuves skirtinguose miestuose. Įmonė prekiauja kompiuteriais, jų priedais, fotoaparatais, televizoriais bei navigacine įranga. Taip pat teikia paslaugas susijusias su šiomis prekėmis.
Išanalizavus parduotuvių tinklo komunikaciją su klientais pasitelkiant „Facebook“ socialinį tinklą, galime matyti, jog informacija šiame puslapyje yra pateikiama pakankamai retai. Kartą per savaitę, kartais ir rečiau. Žinoma yra ir išimčių kai žinutės pasirodo kas dvi dienas, tačiau tokios išimtys yra labai retos. Taigi visų pirma reikėtų pradėti intensyvesnį komunikavimą. Kita problema yra labai trumpos žinutės, kurias sudaro vos keli žodžiai. Tokios žinutės sudaro įspūdį, jog su klientais yra bendraujama, nes „taip reikia“, o ne todėl, kad tas bendravimas yra malonus pačiai įmonei. Tokį patį įspūdį sukuria nesuasmenintos žinutės, tai yra be jokių kreipinių. Žinutės taip pat turėtų skatinti diskusijas ir komentarus, todėl į jas reikėtų įtraukti su pateikiama informacija susijusius klausimus.
Didžiausias šios įmonės komunikacijos „Facebook“ socialiniame tinkle pliusas yra tai, jog informacija pateikiama ne tik apie įmonės akcijas, konkursus ir nuolaidas, bet ir apie su įmonės produkcija susijusias aktualijas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą