Šiandieniniame, sparčiai besikeičiančiame pasaulyje, kiekvienos įmonės veikloje elektroninė komunikacija užima vis svarbesnę vietą. Analizuojama įmonė UAB „FotoServisas“ stengiasi neatsilikti nuo bendravimo internetu naujovių, tad pažiūrėkime, kaip gi sekasi jiems.
UAB „FotoServisas“ veiklą galima apibūdinti, kaip fotoprekių bei įvairių suvenyrų pardavimą, fotopaslaugų teikimą, spaudą ant drobės bei nuotraukų užsakymas internetu ir pristatymas į namus. Įmonės bendravimo internetu kanalai yra trys: internetinė svetainė, naujienlaiškis bei profilis socialiniame tinklalapyje „Facebook“.
Turbūt populiariausias ir dažniausiai lankomas yra internetinis portalas www.fotoservisas.lt, kadangi vartotojai, ieškodami informacijos apie įmonės teikiamus produktus ar paslaugas, aplanko būtent įmonės internetinę svetainę. Svetainėje stengiamasi palaikyti ryšį tarp organizacijos ir pirkėjų. Tai galima pastebėti iš pradiniame puslapyje esančio reklamos skydelio, kuriuo tarsi bendraujama su vartotoju, į jį kreipiamasi antruoju asmeniu („Tau pavyks“, „užsisakyk“, „mokėk“), vartotojas skatinamas registruotis prie internetinės sistemos, užsisakinėti nuotraukas internetu, reklamoje teigiama, jog tai lengva bei paprasta, o fotoservisas.lt jiems padės išmokti naudotis nuotraukų užsakymo internetu sistema. Taip pat pirkėjai yra skatinami kviesti prisijungti savo draugus, dalintis su jais įkeltomis nuotraukomis.
Tam tikrai, nepatalpintai internetinėje svetainėje, informacijai gauti ar sulaukti atsakymo į kilusius klausimus - pateikiami įmonės darbuotojų kontaktiniai duomenys. Internetinėje svetainėje esanti skiltis „Kaip naudotis” taip pat komunikuoja su klientais. Joje yra atsakymai į pirkėjų dažniausiai užduodamus klausimus, rekomendacijos prieš renkantis nuotraukų rėmelius, patarimai fotografuojantiems, ir video medžiaga, paaiškinanti, kaip prisiregistruoti, naršyti, ieškoti, vykdyti įvairias operacijas internetiniame puslapyje bei kaip užsakinėti nuotraukas gamybai internetu. Svarbu paminėti, kad į šią internetinę svetainę įkeltas nuotraukas vartotojai gali redaguoti, dalintis jomis su savo draugais, nusiųsdami savo sukurtų albumų internetinę nuorodą.
Siekiant sukurti efektyvesnę komunikaciją fotoservisas.lt aktyviai dalyvauja socialinio tinklalapio Facebook.com veikloje. Socialiniame tinklalapyje įmonė vykdo įvairias akcijas, konkursus prisijungusiems vartotojams, tačiau galėtų tai daryti aktyviau ir kūrybiškiau, o tai paskatintų vartotojus jungtis prie UAB „FotoServisas“ socialinio tinklalapio „Facebook“ profilio ir sekti naujienas. Šiuo metu „Facebook‘e“ žinutės yra atnaujinamos pakankamai dažnai, tačiau jos kartojasi t.y. skelbiama ta pati informacija, kuri patalpinta internetinėje svetainėje ir naujienlaiškyje. Beje, pastarasis, mano manymu, yra visiškai neefektyvus, kadangi vartotojui nėra skiriamas ypatingas dėmesys. Visuose naujienlaiškiuose tas pats – reklaminiai plakatai be papildomos informacijos.
„FotoServisas“ pirkėjai gali užduoti jiems rūpimus klausimus elektroniniu paštu bei socialiniame tinklalapyje „Facebook“, tačiau šiuolaikinei įmonei svarbu palaikyti kuo glaudesnį ryšį tarp organizacijos bei jos pirkėju. Taigi, efektyvesniam bendravimui su klientais, įmonei patartina integruoti pokalbių programą (pvz. „Skype“), kuri padėtų betarpiškai, realiuoju laiku („on-line“) bendrauti su pirkėjais, diskusijų forma, skirtingai nei tai daroma laiškais ar internetinėje svetainėje esančiuose forumuose. Taip pat aktyviau ir kūrybiškiau dalyvauti "Facebook'e", sukurti naujo tipo naujienlaiškius ir nesistengti visuose kanaluose kartoti tos pačios informacijos.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą