2011 m. lapkričio 10 d., ketvirtadienis

Papuošalų parduotuvės Fashion Zone komunikacija „Facebook“


1. Fashion Zone: Lapkričio 12-13 dienomis Kaune MEGOJE siaubingai mažų kainų savaitgalis. Fashion Zone parduotuvėje nuolaidos visoms prekėms nuo 25 iki 66,6 %! Lauksime Jūsų apsilankant :)
***
Labas rytas! Nors Kalėdos dar toli, jau galima pradėti rūpintis dovanomis, nes tik šį savaitgalį ir tik Kauno Megoje jūs galėsite įsigyti mūsų papuošalų nuo 25 iki 66,6 % pigiau ;)

2. Fashion Zone: Lapkričio 12 d. prekybos centro PANORAMA gimtadienio proga Fashion Zone parduotuvėje nuolaidos visoms prekėms nuo 25 iki 50%!
***
Merginos, išduokite paslaptį, kaip jūs praskaidrinate niūrias rudens dienas? :) Prisipažinsime, kad mes pasileidžiame mėgstamą muziką ir šokame. O kaip jūs? Jeigu kartais tokiomis dienomis mėgstate apsipirkinėti, galime pasiūlyti apsilankyti Panoramoje, kurios gimtadienio proga visam asortimentui pritaikėme nuo 25 iki 50% nuolaidą :)
***
3. Fashion Zone: NAUJAS KONKURSAS mūsų ištikimiems gerbėjams! Parašykite kodėl jums reikia šio papuošalo ir dešimt originaliausių minčių autoriams surinkusiems daugiausiai "like" padovanosime po šį pakabuką.
***
Štai čia radome kelias nuotraukas iš nesenai įvykusių MTV Europos muzikos apdovanojimų. Žvaigždės ir žvaigždutės puošiasi kaip įmanydamos. Parodykite, kurie papuošalai jums patinka labiausiai (spauskite „like“) ir mes pasistengsime jums pasiūlyti jeigu ne tokių pačių, tai bent jau panašių grožybių :)

4. Fashion Zone: Kviečiame visus apsilankyti naujoje Fashion Zone svetainėje adresu www.fzone.lt arba www.fashionzone.lt. Jūsų nuomonių, pageidavimų ir pasiūlymų visada lauksime komentaruose bei elektoriniu paštu ugne@fzone.lt.
***
Draugai, kartu su jumis mes galime daugiau, todėl prašome prisidėti prie Fashion Zone svetainės kūrimo ir parašyti mums savo nuomones bei pasiūlymus susijusius su jos išvaizda ir pateikiama informacija komentaruose arba skype Fashion_Zone. Už pagalbą atsidėkosime ;)

5. Fashion Zone: Spalio 8 d. CUNAMIS prekybos centre VCUP, Fashion Zone parduotuvėje nuolaidos visoms prekėms nuo 25 iki 70%!
***
Šiandien merginų norime paklausti, kokį papuošalą ir kada paskutinį kartą jums padovanojo jūsų vaikinas? Žiedą, apyrankę, nuostabius auskarus? Štai mūsų kolegė Aistė prieš du mėnesius gavo pakabutį su balerina. O kuo džiaugėtės jūs? Burtų keliu išrinksime vieną iš atsakiusiųjų, kuri gaus dovanų kuponą apsipirkti Fashion Zone. Būkite gražios! :)


Apie įmonę: Fashion Zone – tai papuošalų ir aksesuarų salonas, kuriame galima rasti stilingų papuošalų, prancūzų dizaino aksesuarų, madingų laikrodžių, kosmetinių veidrodėlių bei kitų malonių smulkmenų. Ten yra platus bižuterijos asortimentas, o patogus prekių išdėstymas leidžia mėgautis kiekviena akimirka.

Išanalizavus papuošalų parduotuvės Fashion Zone komunikaciją su klientais „Facebook“, matome, kad ši įmonė bendrauja labai retai. Žinutės talpinamos kartą per savaitę arba net rečiau. Taip pat tarp įmonės ir klientų yra akivaizdus oficialus barjeras, nes bendravimas atrodo tarsi priverstinis ir „iš reikalo“. Rašomos žinutės yra sausos neįdomios, neskatina bendrauti ir diskutuoti. Dėl to vertėtų pasistengti dažniau kalbėtis, teirautis klientų paprastų dalykų, nuo to, kaip jie šiandien jaučiasi, iki kokių papuošalų norėtų įsigyti. Taip pat skatintinas yra neformalus bendravimas, kuriame būtų daugiau kreipinių, pasakojimų apie save. Tai sukurtų ryšį tarp įmonės ir klientų, nes parodytų, jog ten dirba paprasti žmonės, kuriems patinka tie patys dalykai kaip ir „Facebook“ grupėje susirinkusiems žmonėms.

Kadangi Fashion Zone daugiausia stengiasi trumpai pranešti apie būsimas nuolaidas savo prekėms bei įvairius konkursus, tokias žinutes galima būtų pagyvinti surandant ir pasiūlant klientams konkrečią priežastį pirkti – pvz. reikia rūpintis Kalėdinėmis dovanomis; visiškai pasikeis asortimentas, todėl ta paskutinė proga įsigyti norimą prekę ir pan.

Bet kokiu atveju, visos žinutės turėtų būti gyvesnės, su emocijomis ir kreipiniais, tarsi bendravimas su bičiuliais ar pažįstamais. Glaudesnis klientų ryšys su įmone užtikrina lojalumą ir simpatijas bei didina tikimybę, jog klientai dalinsis savo teigiama patirtimi su pažįstamais tokiu būdu didindami bendruomenę aplink tą įmonę.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą