2011 m. lapkričio 24 d., ketvirtadienis

Makalius.lt arba ką žada,sako ir integruoja naujienlaiškis.

Kas JIS toks?
kmingai dar mokykloje savo blog’ą visuomenei atvėręs Makalius.lt ir šiandien pasižymi neišsenkančia energija kalbant apie kelionės ir neišblėstančiu noru dalintis patarimus kitiems. O šiandien tai jau tapo nemažu versliuku: nuo specialiųjų kelionių paketų pasiūlymų, akcijų ir atrakcijų, reklamos paradvimu savo tinklaraštyje ikikeliasdešimties minučių televizijos eteryje. Tiesa, apie TV turėtų būti kitos įžvalgos, kadangi šiandien aktualiau aptarti Makalius.lt siunčiamus naujienlaiškius. Gavėjų saraše yra ir mano e-mail adresas.

Kaip jau pastebėjom iš banerio blog’e, naujienlaiškis siunčiamas vieną kartą per savaitę. Užsisakyti ji gali kiekvienas apsilankęs svetainėje ir įrašęs savo el. pašto adresą.

ŽADA naujienlaiškis?

Jūs dar nespėjote užsisakyti, galbūt tik pirmą kartą lankotės jo svetainėje, nieko anksčiau negirdėjote apie šį unikalų versliuką, o vos 3 bullet nuorodomis Jūs perspėjame – naujienlaiškyje tikėkitės: pigių skrydžių pasiūlymų ir akcijų info, specialiai apie keliones parengtu straipsnių ar kelionių idėjų ir patarimų keliautojams. Galėčiau išskirti, gal mini informacijos pateikimas prieš nurodant savo el. pašto adresą yra teisingas ir sveikintinas žingsnis. Lankytojas, visiškai nenutuokiantis, ko gali tikėtis iš šio blog’o siunčiamų žinučių, perskaitęs šias santraupas gali bent įsivaizduoti – lauk naudingų nuorodų paketo viename laiške.

Ką SAKO Rimvydas (Makalius)?

O jis sako: Makalius.lt. Tai, ko ieškai, yra čia. Ir sako jis tvirtu ir užtikrintu žodžiu. Pirmasis susidurimas su naujienlaiškiu – jaunatviškas ir tvarkingas laiškas, kurį atvėrus ryškiai šviečianti besišypsančio jaunuolio nuotrauka diktuoja teigiamą emociją. (Reikėtų pastebėti, ar ši iš pirmo žvilgsnio maždaug 19-20-mečio nuotrauka nekelia per daug paaugliškų emocijų – juk bus kalbama apie rimtus dalykus – keliones, laisvę, nepriklausymę ir netgi investicijas tam tikra forma).

Naujienlaiškio turinys – informatyvi ir naudinga medžiaga kelionių fanatikams ar, priešingai, kelionių pradžiamoksliams. Nuo sensacingos nuorodos į pigių bilietų svetainę iki nuoširdžių kelionių įspūdžių pasakojimų. O kur dar daugybė (kad ir reklaminių) nuorodų į draudimą, būtiniausius kelionių reikmenis, atpigusius viešbučių pasiūlymus ir pan. Tačiau vienas ryškiausių pastebėjimų – naujienlaiškio turinys yra visiškai teezing forma. Vienu ar kitu atveju, tu turi paspausti nuorodas ir skaityti tau įdomius fatkus tiesiogiai Makalius.lt. Būčiau linkusi teigti, kad iš vienos pusės naujienlaiškis galėtų suteikti daugiau informacijos būtent siunčiame laiške – pavyzdžiui, kitus naujienlaiškius

, tokius kaip ar Maxima man užtenka atverti, permesti akimis ir aš galiu susidaryti tam tikrą nuomonę. Perskaičius naujienlaiškį aš per ribotą laiką gaunu žinoma ribotą kiekį naujienšų, tačiau neatvėrus jų tinklalapio sužinau, kas atsitiko ,,Snorui”, kas nupirko agentūrą, arba kas kur dar ką pasakė. Maxima atveju, man net nereikia eiti į pagrindinę svetainę, aš galiu tiesiai eiti į Maximą pirkti bananų su 40% nuolaida – tai man pasako naujienlaiškis. Tačiau Makalius.lt naujienlaiškis man pasako, tik kad bilietų kaina Barselona 199 LT, Paryžius 185 Lt. Tačiau, poantraštėje nėra bent elementarios informacijos, kokios avia linijos, kokiomis datomis ir pan. Kitų naujienlaiškyje esančių straipsnių antraštės skambios, tačiau taip pat suteikiančios labai nedaug informacijos skaitytojams ir priverčiančios persikelti-apsilankyti pagrindinėje svetainėje.

Kaip INTEGRUOJA komunikacijos priemones?

Šiuo aspektu naujienlaiškis tikras unikumas – ir Skype, ir Facebook, ir El.paštas, ir mobilus numeris. Toks jausmas, kad jei šie kanalai pilnai išnaudojami žmogus, rodos, neturėtų laiko kitiems darbams – nes praleistų visą laiką bendraudamas su gerbėjais/pasekėjais. Iš tiesų, asmeniškai neteko kontaktuoti, prašyti patarimų būtent šio kelionių guru, tačiau iš artimųjų rato buvo keletas draugų, kurie iki dabar nėra sulaukę atsakymo. Ar šios integruotos susisiekimo priemonės nėra tik priedanga?? Tikėkimės ne. Verčiau šiam versliukui tada įsteigti KAC (klientų aptarnavimo centrą).

Integruotas dalinimasis tiek naujienlaiškiu, tiek atskirais pranešimais, galimybė ir siųsti paštu draugui ar rekomenduoti socialiniame tinklalapyje, o mažomis mažomis raidelėmis naujienlaiškio apačioje suteikiama galimybė atsisakyti naujienlaiškio.

Pabaiga.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą