1.Sidabringas vanduo "Silvery" shared a link.
Mano variantas (prierašas):
Silvery didžiuojasi, jog remia tarptautines rankų lenkimo varžybas! Mūsų vanduo siuteikia jėgų.Pasikrauk ir Tu.
2.Sidabringas vanduo "Silvery" shared a link.
Mano variantas(prierašas):
"Rankų lenkimo varžybos, kurios troškina!"
"Dar kelios akimirkos iš neįtikėtinai kaitrių varžybų":
http://www.youtube.com/watch?v=MZjZ6K0b0pg&feature=share
4. Mano variantas (prierašas): "Ir dzūkai gerdami Silvery tvirtai lenkia rankas. :]"
http://www.maistassportui.lt/index.php?cid=22864
4. Brangieji, turime Jums gerų žinių! Nuo kitos savaitės sidabringo vandens "Silvery" galėsite įsigyti ir didžiosiose MAXIMA parduotuvėse! Lauksime Jūsų atsiliepimų! :)
Mano variantas/komentaras: tai yra kone vienintelė būsena, kai klientas pajaučia, jog Silvery tikrai rašo JAM, kad informacija tikrai jam aktuali. Galbūt pagyvinimui tiktų, koks nors reklaminis plakatas ar pan, nes visgi specifinio vandens atsiradimas vienoje didžiausių maisto prekių parduotuvių yra didelis žingsnis platesnės auditorijos link.Tai verta dėmesio.
Jei viešinama kokia nors nuoroda, privaloma ją pateikti taip, jog žmogus norėtų pažiūrėti ją ar bent suvoktų, kam bus gaišinamas jo brangus laikas. Reikia prierašų.
Facebook komunikacijai reikia gyvybės - juk vanduo gyvybės šaltinis! Daugiau aktyvumo. Nes kol kas atrodo šis vanduo tėra tinkamas nuobodyloms, kurie mėgsta lenkti rankas rankų lenkimo varžybose. Taip- tai sportas, reikalaujantis ištvermės, tačiau juk vanduo turi būti taškomas, nuolat, visur ir visada!
Toks mano požiūris iš kritiškos pusės. :)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą