Jei porą dienų šaltu veidu pražingsniavai pro pašto dėžutę, tai trečiąją, deja, sustoji ir iš jos lyg piktžoles rauni visokio plauko popierius. Nė kiek neperdedu. Po keleto dienų grįžusi namo radau pusę kilogramo to gėrio (taip, pasvėriau). Dėl to galima bandyti kaltinti artėjančias didžiausias metų šventes, nes šiuo laikotarpiu ypač gausu įvairiausių akcijų, apie kurias žūtbūt turime būti informuoti. Deja, visas surinktas puskilogramis laukti švenčių buvo išsiųstas į konteinerį.
Neabejoju, kad dauguma taip pat išrašinėjate tokius kelialapius. Taigi trumpai norėčiau aptarti skrajutę ir jos siunčiamą žinutę bei efektyvumą, kuris dažniausiai baigiasi mano anksčiau minėtu kelialapiu. Juk daugeliu atveju skrajutes nurašome net neatkreipę dėmesio į jos turinį, tiesiog ją interpretuodami kaip brukalą ir nereikalingą makulatūrą. Skrajutes galima aptikti ne tik pašto dėžutėje, jos taip pat gali būti brukamos į rankas gatvėse ir prekybos centruose. Prisipažinkit, kaip dažnai pasiimate dalinamas skrajutes ir kaip dažnai jas paėmę perskaitote užuot įmetę į artimiausią šiukšliadėžę.
Pagrindinis skrajutės tikslas yra įtikinti, kad reklamuojama paslauga, idėja, produktas ar renginys yra tikrai vertas dėmesio. Bet visų pirma, į rankas patekusi skrajutė turi nusipelnyti dėmesio, turi patraukti akį originaliais grafiniais elementais, o pateikiama informacija turi būti trumpa ir „lengvai virškinama“, nes žmonės mėgsta paprastus sakinius ir lengvai įsimenamas frazes. Taip pat reikia atsižvelgti į skrajutės formatą, juk tokiame plotelyje knygų neprirašysi, todėl galima teigti, kad skrajutės siunčiama žinutė pasižymi lakoniškumu.
Taigi, apibendrinant galima teigti, kad skrajutė pralaimi kovą kare su kitų medijų žinutėmis, nes žmonės yra neigiamai nusiteikę jos atžvilgiu. Neretai žmonės piktinasi jų paštų dėžutes užgriuvusia skrajučių gausa, tarp kurių nerandi net galbūt tau aktualios skrajutės. Girdima net tokių nuomonių, jog dėl šių neva niekam nereikalingų popierėlių be reikalo kertami miškai. Taigi, mano nuomone, skrajute pasiekti žmogų yra keblu, nebent yra parengta gera jų platinimo strategija ir pasitelkiami aktyvūs platintojai.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą