The Body Shop yra originalus, natūralus, etiškas grožio prekės ženklas. Kompanija savo veiklą vykdo daugiau nei 60 pasaulio valstybių su daugiau nei 2500 parduotuvių. The Body Shop įvairiais būdais kovoja už gyvūnų teises. 1989 metais, surinkus 4 mln. parašų Didž. Britanijoje buvo uždrausti bandymai su gyvūnais kosmetikos tikslais. Prieš porą metų PETA apdovanojo kompaniją už pasiekimus ginant gyvūnų teises. The Body Shop vykdo sąžiningą prekybą ir verslo ryšiais remia įvairias pasaulio bendruomenes, kurių dauguma įsikūrusios trečiosiose pasaulio šalyse. The Body Shop pasaulyje yra pripažinta etiško verslo pradininke, skatinanti sąžiningą bendradarbiavimą, žmonių teisių gerbimą ir aplinkos apsaugą.
UŽSAKYMAS
Reikia pripažinti, kad jau seniai žinau šią kompaniją, naudoju tam tikrą produkciją, tačiau kol kas nesu aktyvi klientė. Taip susiklostė, kad paskutinį kartą lankantis The Body Shop parduotuvėje man pasiūlė nemokamai įsigyti nuolaidų kortelę. Registracijos anketoje buvo prašoma nurodyti šią informaciją:
• vardas ir pavardė,
• adresas,
• gimtadienio diena ir mėnuo (gimtadienio dieną klientas gauna 35lt vertės dovaną),
• elektroninio pašto adresas (naujienos atkeliauja el. paštu).
Kliento kortelę gavau iškart, taigi įsidėjau į piniginę, grįžau namo ir pamiršau apie ją. Tačiau jau po kelių dienų į el. paštą atkeliavo naujienlaiškis. Naujienlaiškis, kaip ir įprasta, siūlė įvairias nuolaidas, pristatė naują kolekciją ir pan. Detaliau panagrinėsiu gruodžio mėn. naujienlaiškį, kuris skiriasi nuo ankstesnių tiek turiniu, tiek struktūra.
BENDRA APŽVALGA
Gruodžio mėn. naujienlaiškis, mano nuomone, itin vykęs. Kompanija puikiai žino, kad šis mėnuo skirtas švenčių maratonui, todėl pasistengė sumaniai įsisiūlyti visoms klientų grupėms. Naujienlaiškyje akcentuojama tai, kad bet kurioje The Body Shop parduotuvėje kiekvienas be išimčių klientas tikrai galės atrasti tinkamą dovaną, nes dovanos suskirstytos į skirtingas grupes pagal kainą. Tai iš tiesų veikia, aš asmeniškai susigundžiau jų pasiūlymais ir dovanas pirkau būtent jų parduotuvėje. Dar viena maloni staigmena naujienlaiškyje buvo konkursas, kurio metu galima laimėti patinkantį produktą. Sąlygos itin paprastos, todėl kiekvienas gali dalyvauti be didelių pastangų. Gruodžio mėn. naujienlaiškyje nepateikiama nauja kolekcija ar kitos įvairios akcijos, visas dėmesys dovanų rinkiniams. Manau, kad taip pasielgta sąmoningai ir tikslingai.
PLIUSAI:
• Naujienlaiškis atkeliauja kartą per mėnesį, taigi klientas neapkraunamas nereikalingu laiškų kiekiu.
• Naujienlaiškio dizainas itin patrauklus: spalvingas ir žaismingas, teksto ne per daug, išryškinami svarbiausi dalykai.
• Naujienlaiškio apimtis optimali, dažniausiai 2 A4 puslapiai.
• Apačioje visuomet pateikiamos nuorodos į oficialią The Body Shop svetainę, socialinius tinklus, taip pat primenamos parduotuvių vietos.
• Aiškiai nurodyta, kaip atsisakyti naujienlaiškio.
MINUSAI:
• Naujienlaiškio tema kiekvieną kartą skiriasi, būtų patogiau, jei laiško tema būtų tiesiog „Naujienlaiškis“, „Naujienos“ ir pan.
• Nors pildant anketą reikia nurodyti vardą ir pavardę, kompanija kažkodėl nesistengia naujienų suasmeninti, nėra personalizuoto kreipimosi. Atsidarius naujienlaiškį, nepasijauti svarbus klientas, nes gauni lygiai toki patį naujienlaiškį kaip ir kiti.
• Kompanija pamiršta akcentuoti savo išskirtinumą.
Apibendrinant galima teigti, kad The Body Shop žino, kaip turi atrodyti patrauklus naujienlaiškis. Naujienos pateikiamos tikslingai, neapkraunant klientų nereikalinga informacija. Tačiau kompanija dar turi kur tobulėti, reikėtų labiau pasistengti ieškant ryšio su kiekvienu klientu (asmeninis kreipimasis), taip pat nepamiršti labiau akcentuoti savo išskirtinumo rinkoje, kad žmonės norėtų lankytis būtent pas juos, o ne kur kitur.
2011 m. gruodžio 18 d., sekmadienis
"The Body Shop" naujienlaiškio analizė
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą