Grafton Recruitment buvo įkurta 1982 metais Airijoje ir šiandien yra tarptautinė personalo atrankos kompanija, galinti pasiūlyti savo klientams geriausius personalo atrankos sprendimus.
Nuo 2004 metų gegužės mėnesio Grafton Recruitment pradėjo veiklą Lietuvoje. Per šį laikotarpį sėkmingai įvykdė ne vieną personalo atranką, pateisinusią klientų lūkesčius, žinomoms tarptautinėms kompanijoms. Klientams siūlo tarptautinius atrankos standartus, pritaikant juos vietinei rinkai bei kultūrai. Pirmiausia vadovaujasi nuostata, kad klientas yra jų partneris.
· http://www.searchgroup.lt/ . Svetainė taip pat atrodo paprastai, bet sukurta aplinka daug jaukesnė, nes informacija suskirtyta tvarkingai, nėra ilgų nepertraukiamų tekstų, dominuoja dvi raminančios spalvos. Atrodo, jog šioje svetainėje informacijos paieška nesudėtinga, o išvaizda atrodo solidesnė. Tiek daug jausmų aplankė atsidarius pirmą kartą šį internetinį puslapį.
· http://www.personpremier.lt/lt.php/ Nors dizainas, mano nuomone, nėra išbaigtas, tačiau svetainės autorius galima pagirti bent už bandymą sukurti kažką įdomesnio.
Išskyriau šias dvi svetainės, nes jos pasirodė šiek tiek patrauklesnės nei kitos. Bendrai peržvelgus personalo atrankų komapnijų svetaines pastebėjau, kad visos įmonės savo puslapiuose stengiasi atrodyti rimtai, solidžiai, taip pat kaip ir nagrinėjama „Grafton Recruitment“, tačiau manau, kad kompanijos galėtų į savo vieną iš svarbiausių išorinės komunikacijos priemonių pažiūrėti kūrybiškiau. Žinoma, sakysite, jog tai rimtos organizacijos, todėl joms ir reikia rimtų svetainių, tačiau manau, kad visų mūsų dėmesį labiau patraukia „kitokesni“ puslapiai. Taigi manau, kad puslapis nėra itin patrauklus ir kompanija turėtų dėti daugiau pastangų tobulinant šį komunikacijos kanalą.
Pateikiama informacija: Manau, kad tikslinga ir aktuali, ją galima surasti gan nesudėtingai, tačiau pasigedau bendros paieškos sistemos. Svetainėje skilčių nėra per daug, jos trumpos ir aiškiai suformuluotos. Na, išskyrus vieną – „Ieškantiems darbo“. Iš pradžių nesupratau, kuo tai skiriasi nuo „Darbo pasiūlymų“ (kitose svetainėse dažnai tai būna lygiagretu). Taigi, mano nuomone, tampa nelabai aišku, kas būtent yra toje skiltyje. O pasirodo ten patarimai ieškantiems darbo! Manau, kad šią kategoriją galima būtų panašiai ir pervadinti (dėl didesnio aiškumo).
Svetainėje sukurta darbo skelbimų paieškos sistema, kuri sutvarkyta taip, kad galima būtų pagal poreikius nesudėtingai atrasti dominantį skelbimą.
Galima atrasti ir skiltį apie pačią įmonę, tačiau toji gan skurdi. Nėra įvardintų vertybių, misijos, tikslų ir pan. O šios dedamosios yra svarbios norint sukurti solidų, patikimą, aiškų ir draugišką vartotojui puslapį.
Dar viena skiltis – „Grafton spaudoje“ pranašavo man, jog tai bus įdomių pranešimų ar naujienų svetainės kategorija, tačiau atsidarius šią skiltį, radau tik du straipsnelius pasirodžiusius spaudoje. Atrodo, kad skurdžiai. Akivaizdu, kad įmonės puslapiui trūksta naujienų skilties, todėl geriauią būtų tokią sukurti ir joje talpinti aktualiausias naujienas bei savo pranešimus spaudoje. Naujienų skiltis, mano nuomone, yra itin svarbi, nes vartotojas gali stebėti kaip aktyviai kompanija veikia bei ar stengiasi komunikuoti apie save tiek savo puslapyje, tiek kitose svetainėse.
Komunikacija: Galima teigti, kad „Grafton Reqruitment“ nėra svarbu gauti grįžtąmąjį ryšį iš savo vartotojų arba kompanija tiesiog nesupranta to svarbos. Įmonės svetainėje nėra galimybės komentuoti, palikti atsiliepimus, užduoti klausimus ar pan. Komunikacija visiškai vienpusė, bendravimas ar dialogo kūrimas nėra skatinamas. O juk tokia įmonė tikrai galėtų tiesiogiai patarti klientams, kaip elgtis įsidarbinant, sukurti sklitį klausimams ar atsiliepimams (tuolab, kad atsiliepimai yra tikrai geri). Šiuo metu „Grafton Recuitment“ nesuteikia jokių galimybių vartotojams bendrauti su jais. Na, išskyrus skiltyje „Mano Grafton“ esančią nuorodą „Susisiekite su mumis“. Tai galėtų būti pirmas ir labai netvirtas žingsnis siekiant komunikacijos kūrimo su vartotoju. Galima išskirti dar kelias teigiams savybes – DUK, kompanijos skelbimąsis, jog ji dalyvauja socialinių tinklų svetainėje Facebook. Įmonė skiltyje „Parsisiųsti“ turi įdėjusi ir bylą su klientų atsiliepimais, tačiau pastaroji yra tuščia. Tokiu atveju, manau, geriausia išvis būtų ištrinti šią bylą.
Apidendrinant galima teigti, kad organizgacija neišnaudoja visų galimybių, kurios galėtų prisidėti prie sėkmingesnės kompanijos veiklos, o įmonės keliami uždaviniai internetinei svetainei yra per maži.
Socialinių tinklų svetainėje įmonės veikla daug aktyvesnė ir labiau įtraukianti. Kompanija stengiasi kurti dialogą su klientu bei abipusę komunikaciją.
Google: nusprendžiau pasižiūrėti, kaip įmonė atrodo paieškos svetainėje ir ar sunku ją rasti. Ieškojau personalo atrankos kompanijų. „Grafton Recruitment“ nuorodą į jų svetainę radau pirmame puslapyje. Nuoroda pavadinta įmonės vardu ir tiek. Gal ir nebūtų taip blogai, tačiau ten pat radau kitą personalo atrankų kompaniją, kurios pavadinimas šaukė „Talentas Jūsų verslui“. Na reikia pripažinti, kad tokia frazė labiau traukia dėmesį.
Manau, kad analizuojamai kompanijai reikėtų atsakingiau žiūrėti ir daugiau dėmesio skirti išorinei komunikacijai internete, nes įmonė tikrai pasižymi kokybiškomis atrankomis bei šiltu ir artimu bendravimu su klientais, tačiau inernete tai nėra pastebima. Kompanija gyvuoja tik savo internetiniame puslapyje bei socialinių tinklų svetainėje „Facebook“, nors internetas pateikia daugybę kitų galimybų, kurias įmonė galėtų išnaudoti norėdama pasiekti savo tikslų.
Mano nuomone, organizacija siekdama dar tikslingesnio ir sėkmingesnio tolesnio veikimo, turėtų kelti didesnius tikslus ir uždavinius komunikacijai internete.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą