„M-1 plius“ – radijo stotis, savo
programą pradėjusi transliuoti 1996 metų gruodžio 5 dieną. Patys savo sėkmės
paslaptimi įvardija teisingai parinktą muziką: „laiko patikrinti, žinomi ir
mėgstami kūriniai, kurių besiklausant gera prisiminti tai, kas įvyko mūsų gyvenime
ir dar smagiau kurti tai, ką prisiminsime rytoj“. Toliau apžvelgiama, kaip ši radijo
stotis komunikuoja socialiniame tinkle „Facebook“ bei pateikiami pasiūlymai, ką
reikėtų tobulinti.
Aš: Foto konkursas!
Klausykite mūsų bet kur, kur esate Jūs! Jau galite parsisiųsti „M-1
plius“ aplikaciją į savo išmanųjį telefoną ir nesiskirti su mumis.
3. M-1 plius: Ačiū mūsų draugams iš „Juaros“, t.y. draugėms :)
Aš: Pažiūrėkite, kokią dovaną gimtadienio proga gavome iš draugų „Juaros“!
Ačiū ;), o mes teiraujamės, kokių staigmenų esate sulaukę Jūs, mieli mūsų
klausytojai?
4. M-1 plius: Daiktų grąžinimo paslauga yra, bent kartą, pasinaudoję daugelis pirkėjų.
Natūralu – juk pasibaigęs prekės tinkamumo naudojimui terminas, netinkamas
naujų batų dydis, sulčių butelyje plūduriuojantis neatpažintas objektas, kiti
prekių kokybės niuansai dažniausiai išsiaiškinami tik ramiai jas apžiūrint
namuose.
Parašykite, kaip ir dėl ko teko grąžinti pirkinį.
Galbūt teko grąžinti kažką neįprasto?
O gal jūs niekuomet nieko negrąžinote ir esate
visuomet patenkintas savo pirkiniais?
Apie tai šiandien eteryje Tomas Langvinis jau po 11-os
Aš: Daiktų grąžinimo paslauga – ar
Jums teko ja kada nors pasinaudoti? Pasidalinkite savo patirtimi, kokiomis aplinkybėmis
tai įvyko? Galbūt teko grąžinti kažką neįprasto? Šiandien apie tai eteryje
Tomas Langvinis jau po 11-os.
Aš: Kuris iš trijų liūtų: BON JOVI, EUROPE ir DEF
LEPPARD labiausiai veža? Padėk išsiaiškinti balsuodamas pliuso „garbėslentoje“!
Išanalizavus radijo stoties „M-1 plius“
komunikaciją su vartotojais „Facebook“, matome, jog ši radijo stotis gana gerai
komunikuoja, tačiau tobulėjimui vietos dar yra. Iš šiek tiek daugiau nei 14
tūkstančių gerbėjų, 628 kalba apie juos. „Facebook“ paskyros naudingumas beveik
4,5 proc. Ir tai matoma akivaizdžiai, kadangi nauji įrašai pasirodo gana
dažnai, kartais net du kartus per dieną. Nei vienas atnaujinimas nelieka be „patinka“
paspaudimų ar komentarų. Rengiami konkursai skatina vartotojus labiau įsitraukti
į profilio veiklą, įdomios naujienos patraukia vartotojų dėmesį. Didėjantį
gerbėjų skaičių skatina eterio metu pasigirstantys raginimai prisijungti į „M-1
plius“ bendruomenę socialiniame tinkle „Facebook“. Nors kai kuriuose
pranešimuose skatinamos diskusijos, klausiama vartotojų nuomonės, tai galėtų būti
daroma dažniau. Kartais į vartotoją kreipiamasi įvardžiu „Tu“, kartais „Jūs“.
Tai suteikia neformalumo pojūtį, tačiau derėtų tai suvienodinti. Reikėtų vengti
rašybos klaidų, perteklinės informacijos, ilgų įrašų, kad vartotojui
neatsibostų žinutė vos ją pradėjus skaityti. Rekomenduotina skelbti naujienas
esmingiau, išnaudoti socialinio tinklo teikiamas galimybes: jeigu kalbama apie
nuorodas į „M-1 plius“ tinklapį, būtų galima jį nurodyti, kad vartotojui
nereikėtų papildomai ieškoti, kur jį rasti, o vienu paspaudimu galėtų ten
atsidurti.
„M-1 plius“ komunikacija su vartotojais
socialiniame tinkle „Facebook“ lenkia nemažai organizacijų, kai kurioms gali
būti gana geras pavyzdys.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą