2011 m. gruodžio 8 d., ketvirtadienis

Coffee Inn komunikacijos internete apžvalga

Jau vien internetinio tinklalapio pavadinimas coffee-inn.lt/blog/ rodo, jog komunikacija su vartotojais šioje svetainėje vyksta dienoraščio stiliumi. Puslapis labai ryškus, spalvingas, dizainas nenuobodus. Bendravimas svetainėje neformalus, draugiškas, tačiau naujienos skelbiamos ganėtinai retai. Kartą į savaitę ar dar rečiau. Tačiau, kaip bebūtų keista, atsako iš vartotojų beveik nėra. Paskutinių 3 Coffee Inn įrašų nepakomentavo nei vienas vartotojas. Dar senesni įrašai susilaukė vos 1-2 komentarų. Tikriausiai prie to prisideda kito jų komunikacinio kanalo – Facebook populiarumas.

Šiame kanale susibūrusi beveik 46 tūkstančių kavos mylėtojų armija. Čia komunikacija daug aktyvesnė. Iš esmės, skelbiamos tos pačios naujienos kaip ir tinklalapyje, tačiau čia naujienų pateikiama ir daugiau, ir dažniau. Facebook‘e kasdien Coffee Inn patalpina po vieną ar kelis naujus įrašus, tiesiogines transliacijas iš renginių, vykstančių jų kavinėse, mielai diskutuoja su savo klientais, priima tiek pagyrimus, tiek kritiką, vieną kitą įdomesnio komentaro autorių pavaišina kava. Toks operatyvus ir draugiškas bendravimas skatina pačius vartotojus/lankytojus komentuoti, diskutuoti apie Coffee Inn, jo kavą, aplinką, aptarnavimą, nebijoti pareikšti savo nuomonės.

Taip pat Coffee Inn turi savo puslapį Twitter‘yje.
Čia jų komunikacija aktyvi, čiulbamos naujienos kelis kartus (kartais iki 5) per dieną. Tačiau pasekėjų skaičius stipriai atsilieka nuo Facebook‘o gerbėjų skaičiaus, tačiau to priežastis – didesnis socialinio tinklo Facebook populiarumas Lietuvoje. (Tiesa, nesu užsiregistravusi Twitter‘yje, taigi nežinau, kuo skiriasi following – 313 nuo followers 2709, tačiau vienaip ar kitaip, lyginat su 46 tūkstančiais, skamba ganėtinai mažai).

Dar vienas būdas gauti Coffee Inn naujienas – RSS (Really Simple Syndication). Tai suteikia galimybę gauti standartizuotas naujienas įvairiais kitais komunikaciniais tinklais (pvz. Yahoo, Google, AOL ir pan.).

Taip pat, svetainėje galima užsiprenumeruoti Coffee Inn naujienlaiškį ir visas (ar bent jau svarbiausias) naujienas gauti elektroniniu paštu.

Apibendrinus galima teigti, jog Coffee Inn savo komunikacinius kanalus yra išvysčiusi labai gerai. Vartotojams suteikiama ganėtinai plati galimybių įvairovė pasirinkti, kokiu būdu norima gauti naujienas, tačiau informacijos kiekiai juose šiek tiek skiriasi. Svetainė, nors ir patraukli, sulaukia mažai vartotojų dėmesio, tačiau joje skelbiamos esminės naujienos. Tuo tarpu, socialiniuose tinkluose naujienos dažnesnės, tačiau įvairaus pobūdžio – kartais tiesiog pareklamuoti kokį nors lietuvių projektą ar muzikinį albumą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą