Lietuvos nacionalinis dramos teatras - vienas seniausių teatrų, savo istoriją pradėjęs skaičiuoti nuo 1940 metų spalio 6 dienos. Šiuo metu Nacionalinis dramos teatras išgyvena tikrą atgimimą. Pasikeitęs direktorius, kurio pareigas šiuo metu eina M. Budraitis, įnešė permainų ne tik teatro repertuare, bet ir sukūrė naują, gyvą bei žymiai labiau informatyvų internetinį puslapį, leidžiantį patogiau rasti žiūrovus dominančią informaciją bei skatinančią efektyvesnę komunikaciją tarp įvairių poreikių lankytojų. Dabar norėčiau didesnį dėmesį nacionalinio dramos teatro internetinės svetainės http://www.teatras.lt/ analizei.
Pirmas įspūdis
Pirmas žvilgsnis į svetainę nuteikia pakankamai maloniai. Puslapis dinamiškas, ryškus, sprendimai modernūs. Svetainėje susipina tiek grafinė, tiek vaizdinė informacija, įvairūs šriftai šiek tiek blaško ir nepadeda reikiamai išskirti norimos pabrėžti informacijos, tačiau svarbiausia, kad jie neerzina lankytojų. Bent jau mano nuomone. Pateikta informacija pakankamai išsami ir tvarkingai susegmentuota. Išskirtos esminės puslapio ir viso teatro dalys: minima naujo 72 sezono pradžia ir pateikiama detali informacija apie sezono naujoves. Taip pat pateikiamas spektaklių repertuaras su išsamia informacija (data, valanda, pavadinimu, režisieriumi bei trukme). Įdomu ir tai, kad gale kiekvieno spektaklio yra galimybė į jį nusipirkti bilietą. Paspaudus nuorodą, lankytojas iš karto yra nukreipiamas į partnerių internetinę parduotuvę, kuri yra atsakinga už bilietų pardavimą. Repertuaras taip pat yra pateikiamas kalendoriaus formatu, patogiai pavaizduojantis konkrečios dienos spektaklius, tiesiog pateikiant laiką ir spektaklio pavadinimą.
Pirmas įspūdis
Pirmas žvilgsnis į svetainę nuteikia pakankamai maloniai. Puslapis dinamiškas, ryškus, sprendimai modernūs. Svetainėje susipina tiek grafinė, tiek vaizdinė informacija, įvairūs šriftai šiek tiek blaško ir nepadeda reikiamai išskirti norimos pabrėžti informacijos, tačiau svarbiausia, kad jie neerzina lankytojų. Bent jau mano nuomone. Pateikta informacija pakankamai išsami ir tvarkingai susegmentuota. Išskirtos esminės puslapio ir viso teatro dalys: minima naujo 72 sezono pradžia ir pateikiama detali informacija apie sezono naujoves. Taip pat pateikiamas spektaklių repertuaras su išsamia informacija (data, valanda, pavadinimu, režisieriumi bei trukme). Įdomu ir tai, kad gale kiekvieno spektaklio yra galimybė į jį nusipirkti bilietą. Paspaudus nuorodą, lankytojas iš karto yra nukreipiamas į partnerių internetinę parduotuvę, kuri yra atsakinga už bilietų pardavimą. Repertuaras taip pat yra pateikiamas kalendoriaus formatu, patogiai pavaizduojantis konkrečios dienos spektaklius, tiesiog pateikiant laiką ir spektaklio pavadinimą.
Informacijos pateikimas ir išsamumas
Puslapis informatyvus tuo, kad aiškiai pateikia visą reikiamą ir naudingą informaciją, kurios gali prireikti lankytojams. Galima laisvai užsiprenumeruoti naujienlaiškį arba sužinoti visas svarbiausias naujienas skiltyje "Čia ir dabar", sužinoti bilietų kainas, abonemento ar dovanų kupono pirkimo galimybes bei vykstančias akcijas sklityje "Bilietai ir informacija". Visa su spektakliais susijusi informacija, jų aprašai bei gastrolių tvarkaraštis yra pateikti nuorodoje "Spektakliai" , o teatro istorija, trupė, dokumentacija ir kiti oficialumai yra pateikti "Teatro" skyriuje. Per daug neišsiplėtus, dar verta paminėti, kad internetinėje svetainėje aiškiai paminėti rėmėjai, patogiai pateikti artimiausių kelių dienų spektakliai.Taigi, informacijos kiekis bei jos pateikimas yra pakankamai aiškūs, todėl lankytojai nėra atbaidomi internetinio puslapio neišsamumu.
Internetinio puslapio komunikacijos kanalai
Puslapis yra interaktyvus ir bendraujantis su savo lankytojais, todėl komunikacijos kanalai jame yra aiškiai išskirti ir matomi. Visų pirma patogiai pateikti teatro kontaktiniai asmenys bei jų telefono numeriai, teatro adresas bei detalus jo vietos atvaizdas žemėlapyje. Taip pat teatras komunikuoja su savo lankytojais kitose socialinėse medijose. Nacionalinis dramos teatras turi profilį soacialiniame tinklapyje facebook, taip pat video profilį vimeo portale.Internetiniame puslapyje nurodoma skiltis "Bičiulių taškai", kuriuose pateikti partnerių kontaktai, kurie bendradarbiauja su teatru ir platina jų informaciją. Facebook puslapyje, teatras kontaktuoja pakankamai intensyviai - pateikiama informacija apie naujus arba tos dienos spektaklius, kituose portaluose išleistų straipsnių apžvalgos, gastrolių įspūdžiai, nuolatos vedamas fotoalbumas ir pateikiama kita įdomi informacija, leidžiamas klientų žodis.Komentuotojų nėra ypatingai daug, tačiau kiekvienas yra išgirstas. Kitas komunikacijos kanalas, kuris pateikiamas internetiniame nacionalinio dramos teatro puslapyje yra portalas Vimeo, kuriame talpinami video iš teatro spektaklių, interviu ir kita vaizdinė informacija, susijusi su teatro gyvenimo bei veikla. Tai pakankamai kol kas nepopuliarus komunikacijos kanalas, tačiau naudingas ir įdomus teatro mylėtojams, kurie domisi spektalių repertuaru ir nori susidaryti kiek platesnį įspūdį apie aktorius, režisierių ar patį spektaklį.
Taigi, apžvelgus nacionalinio dramos teatro internetinio puslapio komunikaciją su jos lankytojais, susidaro pakankamai geras įspūdis. Lankytojas yra vertinamas, nepatingėta sudėti kuo daugiau reikalingos informacijos, o pačios informacijos pateiktis yra patogi, aiški. Jaučiamas šių dienų modernus stilius, kuris šiek tiek blaško, bet tuo pačiu ir pritraukia jaunesnius lankytojus. Galiu teigti, jog mano nuomone teatro komunikacija su jos klientu yra gera.
Taigi, apžvelgus nacionalinio dramos teatro internetinio puslapio komunikaciją su jos lankytojais, susidaro pakankamai geras įspūdis. Lankytojas yra vertinamas, nepatingėta sudėti kuo daugiau reikalingos informacijos, o pačios informacijos pateiktis yra patogi, aiški. Jaučiamas šių dienų modernus stilius, kuris šiek tiek blaško, bet tuo pačiu ir pritraukia jaunesnius lankytojus. Galiu teigti, jog mano nuomone teatro komunikacija su jos klientu yra gera.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą