„Knygų klubas“ – klubas, įkurtas 2003 m., vienijantis žmones, mėgstančius skaityti knygas ir norinčius jas įsigyti pigesnėmis nei knygynų kainomis. Klubo nariu tampama užsisakius bent vieną leidinį iš „Knygų klubo“. „Knygų klubas“ siūlo įvairaus pobūdžio literatūrą mažesnėmis nei knygynų kainomis, nuolat siūlo įvairias akcijas, kurių metu leidinius galima įsigyti dar mažesnėmis kainomis. „Knygų klubo“ siūlomų leidinių asortimentas apima leidyklų „Alma littera“ ir „Šviesa“ leidinius. Šiuo metu klubas vienija daugiau nei 53 000 narių visoje Lietuvoje. „Knygų klubas“ specialius pasiūlymus klientams pateikia maždaug kas ketvirtį naują informaciją išsiųsdamas paštu ar naujienlaiškių forma el. paštu.
Užsakymas. Yra keli būdai užsisakyti naujienlaiškį. Vos tapus „Knygų klubo“ nariu, t.y. užsisakius bent vieną leidinį iš visų kataloge siūlomų, vartotojas automatiškai įtraukiamas į naujienlaiškio gavėjų sąrašus. Norint tapti klubo nariu, reikalinga registracija arba neregistruotas leidinio užsakymas, kurio metu nurodytoje formoje suvedami asmeniniai užsakovo duomenys, taip pat ir elektroninio pašto adresas, kuriuo naujienlaiškiai bus siunčiami.
Taip pat naujienlaiškį galima užsisakyti tiesiog įvedus savo elektroninio pašto adresą į langelį, esantį puslapio kairėje. Tokiu būdu prenumeruojant naujienlaiškius jokių papildomų duomenų pateikti nereikia. Nereikalaujama nei asmens vardo, nei kitų duomenų, kurių paprastai reikalaujama užsakant naujienlaiškius kituose tinklapiuose – siekiant gauti kuo daugiau įmanomos informacijos apie potencialų klientą.
Periodiškumas. Klubo narius ar naujienas užsiprenumeravusius asmenis kas ketvirtį pasiekia didysis katalogas su pagrindiniais pasiūlymais, galiojančiais maždaug tris mėnesius. Šio katalogo popierinį variantą registruoti klubo nariai, anksčiau užsisakę leidinių, gauna į tvarkingas pašto dėžutes. Papildomi naujienlaiškiai su specialiomis akcijomis ar naujų leidinių pristatymu klientus nurodytu elektroniniu paštu pasiekia itin dažnai – keletą kartų per savaitę.
Naujienlaiškio išvaizda. Kasketvirtinis katalogas paprastai būna pakankamai ilgas ir išsamus. Jo apimtis siekia iki 30 puslapių. Tokios pat išvaizdos katalogas pasiekia tiek naujienlaiškių internetu gavėjus, tiek popierinio katalogo gavėjus paštu. Katalogas paruošiamas spalvingas ir patrauklus akiai, mielas vartyti ir skaityti. Jame pateikiama ne vien naujausių leidinių ar leidinių su specialiais pasiūlymais aprašai, tačiau plačiau pakomentuojami kai kurie leidiniai, spausdinami interviu su autoriais, pateikiama plati informaciją apie atsiradusius naujus narystės klube būdus, pateikiamas kurio nors iš „Knygų klube“ dirbančių asmenų žodis. Tokiu būdu katalogas tampa ne vien paprastu prekių sąrašu, bet ir mini žurnaliuku, kurį gera paskaityti turint laisvo laiko.
Papildomi naujienlaiškiai, pasiekiantys klientus keliskart savaitėje, būna gerokai trumpesni. Jie nebūna pateikiami .pdf formatu, o tiesiog patalpinami elektroniniame laiške. Šiuose naujienlaiškiuose būna pateikiamos svarbiausios naujienos, reklamuojama nauja knyga ir pan. Šie naujienlaiškiai taip pat būna gražiai apipavidalinti, spalvingi ir jaukūs.
Apibendrinimas. „Knygų klubas“ siekia pateikti visą reikiamą informaciją savo klientams naujienlaiškių forma,kad jie sužinotų apie visus pasiūlymus ir akcijas, net jei nesilanko klubo oficialiame tinklapyje ir netirkina naujienų. Naujienlaiškiai spalvingi ir patrauklūs, todėl žmones, kurie domisi knygomis ir siekia jas įsigyti gerokai pigiau, patraukia ir sudomina. Teigiamai vertinu tai, kad „Knygų klubas“ kasketvirtinį katalogą sumaketuoja mini-žurnalo forma, įtraukia papildomos informacijos. Tačiau neigiamu naujienlaiškių aspektu išskirčiau jų dažnoką siuntimą. Dažną klientą, tarp jų ir mane, erzina nuolatinis reklaminių laiškų gavimas. Net ir užsiprenumeravus naujienas, nesitikima, kad laiškai dėžutę pasieks keliskart savaitėj. Patarčiau norimą perduoti informaciją apibendrinti ir naujienlaiškius siųsti ne dažniau nei kartą savaitėje. Tokiu būdu galima išlaikyti kliento susidomėjimą, o ne su susierzinimu versti jį trinti gautus laiškus su mintim: „Ir vėl ta reklama“.
Visgi, „Knygų klubo“ naujienlaiškius norėčiau pagirti – išsamūs ir patrauklūs, užsisakyti nesudėtinga. Atšaukti prenumeratą taip pat paprasta.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą