2011 m. gruodžio 19 d., pirmadienis

UAB OPEN 24 naujienlaiškio analizė

Maždaug kartą per savaitę gaunu Crocs naujienlaiškį. Jį esu užsisakius savo noru, todėl kiekvieną kartą įdomu, ką naujo jie pasiūlys. Dažniausiai naujienlaiškiai būna kelių tipų.

Pirmas: skelbiamos akcijos, nuolaidos. Tik gavus naujienlaiškį, dėmesys krypsta į antraštę (ji dažniausiai sutampa su laiško tema). Joje paminimas nuolaidos dydis ar konkreti akcija (pvz.: perkant vieną porą, kitą galima nusipirkti su 50% nuolaida), taip pat įdedamas paveikslėlis, kuriame dar kartą yra pakartojama ta pati informacija.

Antras: akcijos priminimas. Jei akcija vyksta kurį laiką, organizacija nenori būti pamiršta, todėl nuolatos primena, kad vis dar vyksta akcija, kad galima gauti būtent tokią nuolaidą ar yra suteikiamos tam tikros privilegijos (pvz.: prekes užsisakius iki tam tikros dienos, jos bus pristatytos iki Kalėdų).

Trečia: pranešamos naujienos. Tai bene įdomiausias naujienlaiškio tipas, kai iš tiesų nenutuoki, ką sužinosi. Kol kas dažniausiai pastebėtos naujienos tai, kur bus atidaromas naujas skyrius, kokios atsirado naujos prekės. Originalumu nekvepia, bet užtat neužverčia mano pašto nereikalinga informacija. Ši organizacija pasisako tada, kai turi ką pasakyti.

Kiekvieno tipo naujienlaiškiai savo sandara yra maždaug panašūs. Viršuje, išplečiant laiško temą, yra trumpai, konkrečiai aprašoma akcija, naujiena ar pan. Žemiau dedamas paveikslėlis, kuriame tarsi plakate nurodoma ta pati informacija (tuos plakatus dažniausiai matome prekybos centruose). Kartais būna įdėta tik nuotrauka be jokios informacijos. Po ja gali būti nurodyta išsamesnė informacija, kuri plačiau paaiškina skelbiamą naujieną. Informacija, priklausomai nuo naujienos pobūdžio, savo apimtimi gali skirtis. Kartais jos išvis nėra, o kartais tai būna net kelios pastraipos, kurioms perskaityti reikia laiko, neužtenka užmesti akį.

Pačiame naujienlaiškio viršuje, virš plakato, puikiai matosi Crocs logotipas. Šalia jo randama klientui aktuali informacija: prekės pristatymo sąlygos, grąžinimo terminai, informacija apie garantiją. Šie klausimai yra apibrėžiami labai tiksliai ir trumpai ir nėra galimybės jų išplėsti.

Kadangi Crocs logotipas yra raudonas, tai naujienlaiškyje ši spalva yra dominuojanti. Fonas, kuriame parašyta informacija, raudonuoja. Jei įdėta nuotrauka yra tamsi, tai bent jos rėmelis bus raudonas. Tačiau nors raudona dažniausiai laikoma erzinančia spalva, skaitant šį naujienlaiškį, to pasakyti negalima. Pasirinkta šilto atspalvio raudona.

Be abejo, kad žmonėms neįkyrėtų nuolatos siuntinėjami naujienlaiškiai, juose turi būti ne tik paprastas pranešimas apie naujai atidarytą parduotuvę ar vykdomą akciją. Šią problemą UAB Open 24 išsprendžia pasitelkdami rinkodaros triukus. Jei skelbiama informacija apie naują Crocs salą, tai būtinai bus suteiktas slaptas kodas, kurį pasakius gaunama nuolaidą. Jei pradedama akcija, tarkim, visoms prekėms suteikiama 20% nuolaida, tai vėlgi suteikiamas kitas slaptažodis, kurį įvedus gaunama papildoma nuolaida ir pan. Iš tiesų po kurio laiko tai kartojasi ir pasidaro nebeįdomu, bet kas žino, kaip ši organizacija nustebins mane kitu najienlaiškiu?

Apibendrinant, teigiu, jog Crocs naujienlaiškiai manęs visiškai neerzina, nes jį atidarius esmė suprantama iš karto, nereikia skaityti daugybės informacijos, nėra perkrauta skirtingo pobūdžio pranešimais, akis pamalonina gražios spalvos ir nuotraukos, o pačioje apačioje galima išvysti naujus modelius. Taigi, pagrindinis naujienlaiškio tikslas – skatinti pardavimus gali būti pasiektas. Gal ką išsirenkam?.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą