1. Gruodžio 29 d. 20.30 val. nepakartojamas POP LEDI DŽORDANOS BUTKUTĖS Kalėdinis koncertas restorane "Bernelių užeiga" Šilainiuose! Rezervuokite vietas jau dabar tel. (8 37) 36 53 94. Komentuokite ir vienam laimingajam padovanosime pakvietimą dviems į D. Butkutės koncertą!
Pastabos:
· Informatyvus reklaminio pobūdžio skelbimas. Tačiau nuobodus ir tikrai neįdomus. Jei ne didžiosiomis raidėmis parašytas atlikėjos vardas, tai vargu ar gerbėjai būtų pamatę šią žinutę. Įrašas turi būti įdomus, įtraukiantis. Vienas iš svarbiausių uždavinių – sukurti dialogą su klientu. Tuo socialinių tinklų svetainės ir skiriasi nuo kitų medijų. Ir būtent todėl, tai daug labiau pranašesnė komunikacijos priemonė nei televizija ar laikraštis, nes čia galima iš karto sulaukti atsako.
· Visiškai nekonkretus pasiūlymas komentuoti „ką nors“ ir laimėti pakvietimą rodo, kad organizacijai nėra svarbu, kas ateis pas juos ir kam padovanoti tą bilietą. Svarbu padovanoti. Galima teigti, kad įmonė nesuprana, jog taip rodo nesusidomėjimą savo vartotoju.
Siūlomas variantai:
Ateik, ateik, jei pasiilgai,
Ateik, ateik, aš juk tokia.
Juk dėl tavęs ir visą naktį
Aš prastovėsiu lietuje.
Ateik, ateik, aš juk tokia.
Juk dėl tavęs ir visą naktį
Aš prastovėsiu lietuje.
Žinome, kad pasiilgai ir, kad neleisi pop ledi stovėti lietuje. Tad nenuvilk D.Butkutės ir ateik 12.29 į Šilainių Bernelių užeigą.
ARBA
Juk negali atsisakyti tokio kvietimo ir tikrai netikiu, kad leistum pop ledi stovėti lietuje? Nenuvilk D. Butkutės, kuri tau pasimatymą paskyrė paskutinį metų penktadienį pas mus Šilainiuse.
Beje sinoptikai praneša, kad tądien bus šalta, tad gali atsirasti daug norinčių pasišildyti. Būk gudresnis, rezervuokis vietas jau dabar.
O gal tą vakarą jau esi suplanavęs? Jei taip, tai siūlome pakeisti planus ir už tai gauti nemokamą pakvietimą dviems! Rašyk, kokius planus pakeistum dėl šio koncerto ir lauk žinios!
2. Pamažu artėja šv. Kalėdos, Naujieji metai ar tiesiog Jūsų gimtadienis :) nesukite galvos kuo papuošti šventinį stalą! Tik Jums paruošėme gardžius ir įspūdingus patiekalus, kurie suteiks džiaugsmo Jūsų šventei!
Įdarytas eršketas, 700 g - 30,00 Lt**
Įdarytas karpis, 100 g - 5,90 Lt
Slyvomis įdaryta antis su keptais obuoliais, 100 g - 6,50 Lt
Keptas kalakutas su keptais obuoliais, 100 g - 5,50 Lt
Šventinė mėsos lėkštė, 500 g įvairių mėsų - 45 Lt (kepti įdaryti vištų kumpeliai, vištienos kamuolėliai su migdolų plutele, vištienos vyniotinis, kepta marinuota kiaulienos išpjova,virtas jaučio liežuvis ir karkų vyniotinis, patiekiami su dviejų rūšių padažais)
Šventinė žuvies lėkštė, 500 g įvairių žuvų - 45 Lt (žuvies vyniotinis su lašiša, žuvies foršmakas su miško grybais,žuvies gabalėliai su migdolų plutele ir jūros gėrybės drebučiuose, patiekiami su dviejų rūšių padažais)
Daugiau šventinių patiekalų galite rasti: http://www.berneliuuzeiga.eu/valgiarasciai/sventinis-valgiarastis arba restoranuose „Bernelių užeiga“ pas administratorę. Su nuolaidų kortele „Svečias“ 30% nuolaida šventiniams patiekalams išsinešimu
Įdarytas eršketas, 700 g - 30,00 Lt**
Įdarytas karpis, 100 g - 5,90 Lt
Slyvomis įdaryta antis su keptais obuoliais, 100 g - 6,50 Lt
Keptas kalakutas su keptais obuoliais, 100 g - 5,50 Lt
Šventinė mėsos lėkštė, 500 g įvairių mėsų - 45 Lt (kepti įdaryti vištų kumpeliai, vištienos kamuolėliai su migdolų plutele, vištienos vyniotinis, kepta marinuota kiaulienos išpjova,virtas jaučio liežuvis ir karkų vyniotinis, patiekiami su dviejų rūšių padažais)
Šventinė žuvies lėkštė, 500 g įvairių žuvų - 45 Lt (žuvies vyniotinis su lašiša, žuvies foršmakas su miško grybais,žuvies gabalėliai su migdolų plutele ir jūros gėrybės drebučiuose, patiekiami su dviejų rūšių padažais)
Daugiau šventinių patiekalų galite rasti: http://www.berneliuuzeiga.eu/valgiarasciai/sventinis-valgiarastis arba restoranuose „Bernelių užeiga“ pas administratorę. Su nuolaidų kortele „Svečias“ 30% nuolaida šventiniams patiekalams išsinešimu
Pastabos: Labai ilgai žinutė. Vėlgi tai nėra laikraštis. FaceBook žinutė turi būti konkreti, ne per ilga ir patraukianti dėmesį. Tikėtina, kad retas kvartotojas perskaitė šią žinutę, o dar mažiau žmonių ji buvo aktuali. Tai gali sukelti net žmonių nepasitenkinimą, nes vartotojui gali nepatikti pusė jo puslapio užimantis įrašas skirtas ne jam. Galima buvo tiesiog trumpai informuoti ir taip sudominti vartotojus apie naujus pasiūlymus, o po to laikas nuo laiko dėti pvz. virėjo, baigiančio gaminti kokį įdarytą karpį, nuotrauką su trumpu aprašu.
Siūlomi variantai:
Nusibodo per Kūčias valgyti silkutę iš parduotuvės? Gal šiemet ką skanesnio suvalgom? Pavyzdžiui, slyvomis įdarytą antį su keptais obuoliais. Sakysi „neturiu laiko gaminti. Aš dirbantis žmogus“. O tu ir negaišk laiko virtuvėje. Ateik pas mus ir išsinešk į namus!
Mes kalėdiniam stalui siūlome keptą kalakutą su obuoliais. O ką jūs valgysit?
Kokius patiekalus patieksite ant šventinio stalo? Gal ką nors iš mūsų šventinio meniu?
Gal kas išragavęs mūsų šventinio meniu patiekalų ir namie ką pasigamins? Pasidalinkite įspūdžiais, kaip sekėsi gaminti.
3. Sveiki visi, restoranuose "Bernelių užeiga" kviečiame paragauti Advento patiekalų! Ar yra norinčių paragauti keptos žuvies tešloje su tikrai gardžiomis skrudintomis bulvytėmis iržaliųjų žirnelių koše! Ar norite paraugauti? Vienam laimingajam padovanosime šį patiekalą, komentuokite :)))
Pastabos à Ši žinutė geresnė tuo, kad buvo paklausta vartotojų, „ar jie nori paragauti“. O tai jau veda prie poreikių išaiškinimo. Na bent jau prie to, ar vartotojus sudomins šis patiekalas. Tačiau pati žinutė rašyta neatsakingai. Du kartus pasikartoja tas pats klausimas + gramatinės klaidos. Pasisveikinimo tikrai nereikėjo, pavadinimo rašyti taip pat, nes ir taip aišku, kad jei vartotojas „Bernelių užeigos“ puslapyje, tai jie rašo apie save. Konkursas vėl apie „bet ką“. Tiesiog raginimas komentuoti, kuris iš tiesų neragina, nes visų pirma nesinori tuščiažodžiauti, nors laimėti visai norėtųsi. O juk skelbdami konkursą galėtų tiek daug sužinoti: kokią muziką klauso vartotojai, kokį patiekalą labiausiai mėgsta, kokius gėrimus ir t.t. Apie gaalimybę laimėti paragauti patiekalo būtų geriau rašyti kitoje žinutėje. Galima net kitą dieną (juolab, kad pranešimai atsinaujina kavinės pulslapyje retai), tokiu atveju kartu dar kartą būtų primintas naujasis meniu.
Siūlomi variantai:
Ar jau ragavote daržovių kotletų su saulėgražų plutele iš Advento meniu? Mūsų virėjai nekantrauja išgirsti atsiliepimus.
KONKURSAS! Sudėliok iš žodžių patiekalą ir laimėk pakvitimą jo paragauti!
Bulvytėmis, žaliųjų, ir, kepta, gardžiomis, koše, žuvis, skrudintomis, žirnelių, tešloje, su.
Maža pagalba: Advento meniu
4. Sveiki visi, kviečiame šėlti ir dainuoti šiandien KARAOKĖ VAKARĖLYJE, kuris įvyks 21 val."Bernelių užeigoje" Centre, K. Donelaičio g. 11 :) Jūsų lauks prizai ir siurprizai, gera nuotaika ir didelis dainų sąrašas :))))
Pastabos: Labiau nuotikinga žinutė, trumpa ir aiški, tačiau vėl nereikalingas pasisveikinmas bei nereikėtų nurodyti adreso (geriausia būtų padaryti, kad adresas matytusi kairėje puslapio pusėje), užtektų parašyti, kad vyks centre.
Siūlomas variantas:
Dainuok, kaip niekad nedainavai kartu su centre esančios užeigos padavėjais, kurie tikisi, jog šiandien tu praskaidrinsi jiems nuotaiką KARAOKE vakarėlyje 21val.! Geriausi daininikai neliks nepastebėti!
Bendrai apie „Bernelių užeigos“ komunikaciją Facebook‘e: puslapis turi beveik 900 vartotojų, tačiau įrašai sulaukia itin mažai dėmesio, nes žinutės nuobodžios ir neįdomios. Net konkursai neduoda jokių rezultatų. Organizacija neatsakingai žiūri į puslapio valdymą. Galima pastebėti, kad nėra sudariusi jokio plano ar veiksmų kaip komunikuoti su vartotojais, o tai gali būti vienas iš nesėkmę lemiančių priežasčių. Taip pat galima daryti išvadą, kad kavinės tikslas tiesiog pareklamuoti naujus produktus ar artimiausius renginius, tačiau vienpusė komunikacija, nesiekianti dialogo su klientu socialinių tinklų svetainėse nepasiteisina. Viena iš didžiausių puslapio ir jį kuriančių žmonių problema, kad jie nežino, kodėl ten yra, ką ir kaip ten veikti. Organizacija nesupranta, jog socialinių tinklalapių tvarkymui, naujienų paruošimui, tikslingo veiksmų plano sudarymui reikia skirti daug laiko. Įmonė turėtų atsakingiau žiūrėti į visą šią komunikaciją, nes šiais laikais, kai socielianių tinklų svetainės užima vis didesnę vietą žmonių gyvenimuose, tai prastai valdomas projektas tokioje erdvėje gali atnešti tiesioginę nesėkmę. Užeigos atsakini asmenys turėtų atkreipti dėmesį, kad sukūrus puslapį svarbu jį tinkamai išnaudoti, t.y. kurti dialogą su klientais, bandyti išsiaiškinti jų poreikius, pažinti savo vartotojus, didinti prekės ženklo žinomumą, nes organizacijos profilio sukūrimas FB nėra tik paprastesnis būdas pasiekti daugiau žmonių reklamuojantis.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą