Neseniai savo elektroninėje pašto dėžutėje radau laišką iš OFFICE 1. Pavadinimas skambėjo taip: OFFICE 1 – viskas jūsų biurui po 1 stogu! Atidarius radau naujienlaiškį, kuriame daugiau vaizdinių priemonių negu teksto. Aptariant naujienlaiškio ypatumus svarbu susipažinti su įmone.
OFFICE 1 tinklas siūlo verslo sprendimus bei patrauklias kainas, importuoja kokybiškas prekes geromis kainomis iš Kinijos bei Europos šalių su OFFICE 1 prekės ženklu. Turėdami daugiau nei 1000 rūšių paklausių produktų prekybos centruose, OFFICE 1 gali operatyviai patenkinti biuro poreikius. Prekybos centrai išsidėstę visuose pagrindiniuose miestuose.
OFFICE 1 savo internetiniame tinklalapyje pateikia tokią koncepciją:
Viskas Jūsų biurui po vienu stogu.
OFFICE 1 franšizės partnerių mažmenos tinklas taip pat aptarnauja verslo klientus, pristatant prekes naudojantis mūsų logistine sistema ar savo transportu.
Mažmenos parduotuvėse OFFICE 1 franšizės partneriai turi įvairių prekių katalogų, lankstinukų ir, be abejo, elektroninę parduotuvę, dirbančią 24 valandas per parą.
(Ir vėl pakartoja) Viskas Jūsų biurui po vienu stogu:
Raštinės reikmenys - Biuro technika - Biuro baldai - IT prekės - Higienos ir buities prekės - Prekės reprezentacijai.
Taigi, sužinoję apie įmonės veiklą ir tikslus galime išanalizuoti naujienlaiškį, gautą elektroniniu paštu. Jis atrodė šitaip:
Nensusipažinus su įmonės veikla ir nieko negirdėjus apie šią įmonę sunku pasakyti tik iš naujienlaiškio, ką ji siūlo. Tačiau, tarkim, kad visi žino kuo užsiima įmonė, tad atidarius naujienlaiškį aišku, kas jis – komercinio pobūdžio. Siekiama pritraukti daugiau klientų papildant asortimentą.
Naudojamos spalvos tekste traukia akį ir atrodo nenuobodžiai, spalvos dera prie viso naujienlaiškio turinio, paveikslėlis taip pat išskiria naujienlaiškį ir pritraukia skaitytojus. Naujienlaiškyje pateikiama nedaug teksto, tai skaitytoją veikia palankiai, neatbaidoma ilgiausiais tekstais, nereikia daug skaityti, nėra pateikinėjama nanaudinga informacija, nesugaištamas skaitytojų laikas, tačiau pačiam nuajienlaiškiui trūksta informuotumo, nėra naujienlaiškio pavadinime skambėjusios frazės: "Viskas jūsų biuirui po vienu stogu", kurią galime pavadinti pagrindine įmonės moto, aprašyme pakartota net kelis kartus.
Nėra jokių nuorodų platesnei informacijai gauti. Norint sužinoti daugiau, reikia pačiam ieškotis informacijos einant į OFFICE 1 svetainę. Naujienlaiškyje taip pat nėra suteikta galimybė pasidalinti naujiena (nėra pasidalijimo nuorodų (pvz. facebook, twitter ar pan.) norint pasidalinti šia naujiena reikia atlikti daug žingsnių). Nėra skatinamas auditorijos reagavimas į naujienlaiškį.
Naujienlaiškis yra spalvingas ir patraukia kliento akį, turėtų paskatinti labiau susidomėti, tačiau nuorodų nebuvimas, minimalios informacijos pateikimas priverčia įdėti daugiau pastangų gauti papildomą informaciją – o tai atbaido potencialius klientus. Neužtenka vien tik parašyti kur kreiptis - dažniausiai klientai mėgsta ne klausti, o patys susižinoti reikiamą informaciją, todėl turėtų būti suteikta galimybė graitam jos radimui.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą