2011 m. spalio 13 d., ketvirtadienis


Taigi, mano pašto pastovus inbox‘o lankytojas, UAB „Pačiolis“, kuris labai tvirtai jaučiasi apskaitos mokymų sektoriuje.

Naujienlaiškio stilius

Pagrindinis paveikslėlis gan prastos raiškos bei be jokios idėjos. Žinoma, pavaizduoti segtuvai, bet tai jau greičiau bendras paveikslėlis visai Pačiolio veiklai, nei išsikirtinis, skirtas būtent šiam naujienlaiškiui. Taip pat ir logotipas – tarybų sąjungos kompresorių gamyklos stiliaus, su kažkokiais aiškiai per smulkiais ženklais viduje. Verta paminėti ir spalvas: ryškiai mėlyna kainos spalva ir pilkas turinys. Turinys visai lengvai skaitomas, tačiau mėlyna kaina atrodo pigiau, kaip MS Word‘e automatiškai žymimos www nuorodos. Aišku, kad kaina išsiskiria iš viso turinio, bet taip pat išsiskirtų ir kaubojus Didžiosios Britanijos karališkosiose vestuvėse. 100% neskoninga, bet tikrai pastebima. Taigi, pirmasis įspūdis yra prastas dėl stiliaus senoviškumo, nuobodumo ir nesiejimo su naujienlaiškio turiniu.

Kodėl Pačiolis?

Niekur nieko nėra apie tai. Jokių ypatybių, jokių išskirtinių kokybės privalumų ar pan. Žinutė – vyks seminaras. Ir daugiau nieko. Pavadinčiau naujienlaiškį priminimu seminaro dalyviui. Jau nusipirkai paslaugą ir už ją sumokėjai – kam dar šiam klientui tai reklamuoti. Arba Pačiolyje kainos beprotiškai skiriasi nuo konkurentų (žemesnės), arba jis išvis neturi konkurentų. Tik tokia nuomonė susidaro matant, kaip niekas nebando „užkabinti“ naujienlaiškio skaitytojo. Kainos nubraukimas (30Lt mažiau) bei 50Lt kuponas atrodo visai „silpnai“, be to abu šie aspektai yra kainos pranašumas, o apie kitus gerus dalykus – nė žodžio.


Interaktyvumas

Žinoma, jei sudomintų naujienlaiškis, 100% visi dabartinio laikmečio interneto naudotojai spaustų telefono ragelį (skambučio galimybė), bet… nieko. Pasirodo tai tik neaktyvus paveikslėlis, kuris reiškia, kad kažkur prie jo rasime kontaktus. Taigi, ką dar galime paspausti? Nuorodą į tokio pat blankaus ir senoviško stiliaus kažkodėl „kalėdinį“ Pačiolio puslapį (su snaigėmis). Judėjimo nulis, nėra jokios „papildomos info“ mygtuko, atsiųstas iš „no reply“ pašto – žodžiu niekam nereikia būsimo kliento klausimų ar pastebėjimų. Facebook‘ai, twitter‘iai – nėra nieko. Interaktyvumas prastas.

Išvados

Naujienlaiškis neužkabinantis, su mažai informacijos, prasto apipavidalinimo bei negali turėti grįžtamumo ryšio iš skaitytojo. Palieka slogų kompanijos įvaizdį.


Karolis (informologija, 1gr.)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą