2011 m. spalio 13 d., ketvirtadienis

"Pegaso" knygyno naujienlaiškis




Kaip ir daugelio šiuolaikinių žmonių, taip ir mano elektroninį paštą labai dažnai pasiekia įvairiausi laiškai ir naujienlaiškiai, pranešantys apie naudingus pasiūlymus ir akcijas, siūlantys vieną ar kitą ypatingą nuolaidą ir t.t. Vienas tokių - Pegaso knygyno (http://www.pegasas.lt/) naujienlaiškis, kurį pradėjau gauti tada, kai nusprendžiau įsigyti šio knygyno nuolaidų kortelę ir pateikiau jiems savo duomenis. Kadangi domiuosi ir skaitau knygas, šis naujienlaiškis man yra aktualus ir nekeliantis susierzinimo, kaip nedažnai atsitinka su kitais. Juolab, kad, galima sakyti, jį užsisakiau savo noru. Taigi ir norėčiau trumpai apžvelgti ir įvertinti šį Pegaso knygyno naujienlaiškį.
Rugsėjo 30 dienos (ankstesnis pasirodė rugsėjo 22 dieną) Pegaso knygyno naujienlaiškio pavadinimas skambėjo taip: Didysis knygų išpardavimas iki -70%. Vien pavadinimas sudomina ir priverčia atsidaryti bei peržiūrėti naujienlaiškį.
Visų pirma laiškas atrodo patikimas, nes yra aiškus laiško siuntėjas, atvėrus jį aiškiai matomas Pegaso knygyno logotipas ir pan. Atsidarius galima pastebėti, jog nėra jokio kreipinio, nei bendro pobūdžio, nei asmeninio. Tiesiog būtų smagu atsidarius laišką pamatyti bent elementarų, visiems tinkantį kreipinį: Mielas kliente!/Gerbiamas skaitytojau. Taip pat galime pastebėti, kad nėra prikabintų jokių failų (nėra slenksčio), beveik visa informacija yra pateikta atsiųstame naujienlaiškyje. Tačiau, jei žmogus nori pamatyti visas siūlomas knygas su atitinkamomis akcijomis, jis turi spausti mygtuką daugiau, kuris veda į Pegaso knygyno tinklalapį (http://www.pegasas.lt/lt/lojalumui/11126). Galiu teigti, jog kliento patogumui visos knygos su nuolaidomis galėtų būti pateiktos naujienlaiškyje, kad nebereiktų apsilankyti įmonės tinklalapyje. Tai paprasčiausiai sutaupytų laiko ir jei sugalvočiau persiųsti šį naujienlaiškį draugui, būtų kur kas efektyviau, nes draugas pamatytų iškart visą reikiamą informaciją.

       Kalbant apie analizuojamo naujienlaiškio turinį, galiu teigti, jog jis – vienareikšmiškai informacinis, nes matomi paveikslėliai su įvairiomis knygomis ir jų kainomis: senomis bei iškart pateikiamomis naujomis, jau su pritaikytomis nuolaidomis. Lojalumo kortelės turėtojams taikomos dar didesnės nuolaidos, pateikta labai konkrečiai – nuo 2 iki 10 litų pigiau. Man asmeniškai labai patinka, kai nuolaidų procentais nereikia man pačiai skaičiuoti, patogiausia ir aiškiausia, kaip kainos iškart būna pateiktos su taikoma nuolaida. Naujienlaiškis yra aiškus, neklaidinantis, jame nėra perteklinės informacijos.
      Apibendrinant, galima teigti, jog Pegaso knygyno naujienlaiškis yra vienas tų, kuriuos galima laikyti naudingais, konkrečiais ir aktualiais. Žinoma, žmonėms, kuriems nėra aktualu knygos, šis naujienlaiškis taip pat nebus aktualus, tačiau visada yra galimybė tokio tipo naujienlaiškių laisvai atsisakyti. O prireikus, jų svetainėje labai paprasti jį užsiprenumeruoti. Pegaso knygynas orientuojasi į įvairaus amžiaus žmones, nes jų siūlomų knygų asortimentas yra labai įvairus. Jie komunikuoja su klientais konkrečiai, siekdami pateikti pagrindinę informaciją ir pranešti apie naujas akcijas ir nuolaidas. Pats naujienlaiškis gana spalvingas, pateikiama daug paveikslėlių su siūlomomis knygomis.
       Pegaso knygyno naujienlaiškis, mano manymu, informatyvus, aiškus ir neklaidinantis, dėl to jį galu vertinti labai gerai.

1 komentaras:

  1. Sveiki, mane domina lojalumo korteliu gamyba ir kaip jos veikia? Ar Pegaso ir kitu prekybos tinklu lojalumo programos veikia taip pat?

    AtsakytiPanaikinti