Aprašoma organizacija – telekomunikacijų įmonė „Bitė Lietuva“, teikianti vartotojams telefoninį ryšį bei kitas artimas paslaugas.
Atsivertus įmonės svetainę www.bite.lt, pirmas įspūdis yra malonus, kadangi svetainė yra „draugiška“ vartotojui – informacija tvarkingai sugrupuota, pirmajame puslapyje jos nėra per daug, svetainė žiūrisi maloniai, patogu vartyti puslapius. Informacijos pateikiama gana daug. Visų pirma – esamam ar potencialiam klientui (arba tiesiog žmogui, besidomiančiam Bite) – skiltis „Apie mus“, kur pateikiama visa informacija apie Bitės paslaugas, jos istoriją, svarbiausius įvykius. Taip pat šioje skiltyje pateikiama „Bitės žmogaus kultūra“, kuri yra orientuota jau į Bitės darbuotoją. Pateikiama iliustracija, kurioje surašyti vardai (mano nuomone, Bitėje dirbančių asmenų) – tuo norima pasakyti, jog darbuotojų santykiai labai draugiški (tai atspindi vienas kito vadinimas vardais) ir jie šias šiltas emocijas skleidžia taipogi savo klientams bei partneriams. Visgi Bitės svetainėje tai neatsispindi, nes nėra artimesnio kontakto su darbuotojais, kontaktinė informacija gana šalta.
Taip pat svetainėje yra skiltis specialiai žiniasklaidai, kurioje gausiu pranešimų spaudai, yra sukauptas visas pranešimų archyvas (http://www.bite.lt/lt/about/media/pr/archive/2010). Taip pat nurodyti kontaktai specialiai žiniasklaidos atstovams.
Kalbant apie bendrą įmonės elektroninį pasiekiamumą, jis yra pakankamai geras, kadangi nurodytas tiek elektroninis paštas, tiek faksas, keli telefono numeriai (priklausomai nuo to, kokiu tikslu norima susisiekti), taip pat yra nuoroda į Facebook profilį, be ko šiais laikais neišsiverčia praktiškai nei viena organizacija. Facebook profilyje vyksta draugiška komunikacija su klientais, darbuotojai atsako į jų klausimus, diskutuoja, dalinasi naujienomis.
Klientai taip pat gali rasti informaciją apie įmonės vadovus, akcininkus bei partnerius. Deja, jų (vadovų) kontaktinė informacija nepateikiama. Svetainėje pasigendama ir forumo ar bent jau atsiliepimų lentos. Tiesa, pastaruosius galima siųsti specialiai nurodyti elektroniniu paštu, tačiau viešai atsiliepimai neskelbiami. Taip pat nėra galimybės užsisakyti naujienlaiškį, bent jau svetainėje tokia informacija neteikiama. Peršasi išvada, kad naujienas, pvz., į el. paštą, gauna tik esami klientai, kurie yra sudarę sutartis su Bite ir kurių kontaktus kompanija turi.
Įmonė nesinaudoja nei Twitter, nei Skype, tačiau tai nėra didelis trūkumas, kadangi, kaip jau minėjau, svetainėje yra tikrai daug informacijos, kaip patiems išspręsti iškilusias telefoninio ryšio ar kitokias problemas bei veikia telefoninė linija, kurios pagalba klientai gali bet kada pasikonsultuoti.
Taip pat svetainėje yra nuoroda į savitarnos svetainę, kurioje klientai gali kontroliuoti savo telefonines išlaidas, pasitikrinti sąskaitą ir panašiai.
Taigi galima daryti išvadą, kad Bitės komunikacija su suinteresuotais asmenimis yra nebloga, nes su įmone nesudėtinga susisiekti paprasčiausiais kanalais (el. paštu, telefonu), tačiau ne tobula, kadangi trūksta informacijos apie vadovus, jų pasiekiamumo, galimybės bendrauti forume (tiesa, iš dalies šį trūkumą kompensuoja Fecbook profilis), taip pat sunku pasakyti, kaip įmonė reaguoja į klientų skundus ar problemas, nes oficialios atsiliepimų „knygos“ taip pat nėra. Visgi pats bendras svetainės vaizdas tvarkingas ir malonus akiai.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą