2011 m. rugsėjo 28 d., trečiadienis

Eurovaistinės naujienlaiškio analizė


Į mano elektroninio pašto dėžutę bene kasdien ateina įvairūs naujienlaiškiai su įvairiausiais pasiūlymais, akcijomis, atrakcijomis, vilionėmis ar net sveikinimais. Sukaupti klientų kuo didesnę klientų bazę ir jiems apie save reguliariai priminti tapo įprasta kone kiekvienai įmonei, organizacijai, todėl dėl vienų ar kitų priežasčių, galiu „pasidžiaugti“, kad po kelis kartus per mėnesį mane prisimena Body Shop, Omnitel, Čili, Accessorize, Sofa Travel, Vilniaus kailiai, airBaltic, LSP nuolaidų programa, Tiketa, Eurovaistinė... Beje, apie pastarosios vieną iš naujienlaiškiu ir noriu pakalbėti.

Eurovaistinė tai – vienas didžiausių vaistinių tinklų Lietuvoje. Jos naujienlaiškius gaunu, nes esu užsisakiusi šiam vaistinių tinklui priklausiančią nuolaidų kortelę MEDUS. Prisipažinsiu, mažai dėmesio skiriu šiems naujienlaiškiams, nes paprasčiausiai man tai nėra labai aktualu, kortelė vis tiek būna pas mano mamą, tačiau naujienlaiškių taip vis ir neprisiruošiu atsisakyti. Šiam darbui pasirinkau būtent šį pavyzdį, nes mano manymu, jis parengtas pakankamai gerai.

Taigi, Eurovaistinės naujienlaiškis mano elektroninio pašto dėžutę pasiekė rugsėjo 16 dieną, naujienlaiškio tema buvo „Nuo šiol EUROVAISTINĖJE mokėk dar mažiau“. Na, tokia antraštė gali ir suvilioti jį atsidaryti – kas juk šiais laikais nenorėtų mokėti mažiau. Beje, šis laiškas atsidūrė mano tikroje dėžutėje, o ne taip vadinamajame Spam‘e, į kurį nuolatos nukeliauja airBaltic ir Accessorize pasiūlymai. Atsidarius laišką, jo visas turinys iškart pasirodo – nėra nieko prisegto PDF formate, tad nėra ir tariamojo „slenksčio“ tarp naujienlaiškio ir jo gavėjo. Viršutiniame kairiajame kampe aiškiai matomas Eurovaistinės logotipas, tad tikrai žinau, su kuo turiu reikalą. Maloniai nustebina ir gerai nuteikia pirmasis laiško sakinys – kreipinys, ir visai man nesvarbu, kad tūkstančiai žmonių gavo lygiai tokią pačią žinutę, vis tiek smagu, kai perskaitai: „Mielas kortelės MEDUS turėtojau“. Čia, mano manymu, vaistinė puikiai suasmenino naujienlaiškį ir gudriai išsisuko nuo kreipimosi vardu ir panašiai. Ir toliau malonybės nesibaigia – man yra maloniai padėkojama už lojalumą ir pasitikėjimą jais!

Bendrai laiško turinį vertinčiau kaip informacinį, nes po visų gražių įžangų yra aiškiai informuojama apie nuolaidas, kurias iškart suteikia mano turima MEDAUS kortelė, bei nuolaidą, kuri kaupiama joje atsikaitymų metu. Jeigu norima sužinoti ir išsiaiškinti viską plačiau – maloniai galite spausti ant nuorodos ir iškart atsidarys Eurovaistinės interneto svetainė su visa informacija apie MEDAUS kortelę. Antroji laiško dalis taip pat, mano manymu, yra informacinė, nes čia pateikiami įvairūs pasiūlymai vaistams nuo peršalimo, informuojama apie 40% nuolaidą maisto papildams ir vaistiniams preparatams bei savaitgalio 15% nuolaida visai kosmetikai, specialūs pasiūlymai mamoms ir Jų mažiesiems. Norint gauti daugiau informacijos aktualiu pasiūlymu, tereikia spausti ant jo ir naršyklė atidarys tolesnę informaciją vaistinės interneto svetainėje.

Laiško pabaigoje yra pasidžiaugiama, kad Facebook svetainėje Eurovaistinė turi daugiau nei 7000 gerbėjų, tad siūloma laiško gavėjams (ir man) prisijungti prie jų taip pat. Jei esate prisijungęs prie savo paskyros Facebook, tai tapti vaistinės gerbėju galima paspaudus „patinka“ čia pat, naujienlaiškyje. Tiesa, čia pasiūlyčiau bent vienu sakiniu pateikti, kokią naudą gautų žmonės, prisijungę prie Eurovaistinės Facebook puslapio (specialūs žaidimai, akcijos ir pan.). Juk jungtis dėl to, kad kiti jungiasi, tai nėra pakankamai didelė motyvacija... Dar vienas dalykas, kurį teigiamai įvertinau, tai toliau einantis paaiškinimas, kodėl aš gaunu šį laišką, ir ką daryti, jei noriu atsisakyti ir daugiau nebegauti šių naujienų elektroniniu paštu. Viskas paprasta ir aišku.

Vertinant bendrai, Eurovaistinės naujienlaiškių negaunu dažnai arba man jie atrodo tokie neįkyrūs, kad jų nepastebiu. Būtent neįkyriu pavadinčiau visą šį, ką tik aptartą, naujienlaiškį. Tiek bendravimo stilius, kuris man pasirodė labai malonus ir sukeliantis teigiamas emocijas, tiek laiško išdėstymas, tiek pačių pasiūlymų pateikimas. Komunikacija vyksta labai mandagiai, aiškiai, paprastai, pateikiama daug naudingos informacijos. To priežastis galėtų būti tai, kad tokius laiškus greičiausiai gauna vyresnio mažiaus žmonės, tad reikia taikyti jiems priimtiną bendravimo stilių. Taip pat, vaistinė simbolizuoja sveikatą, pagalbą, teigiamas emocijas, todėl jai kaip tik ir tinka toks stilius. Kalbant apie spalvas, naujienlaiškis pakankamai spalvingas, netgi, mano nuomone, kai kuriose vietose spalvos galėtų būti labiau suderintos. Tačiau vertinant bendrai, spalvingumas atsveria ramų tekstą. Kalbant apie veiksmingumą, reikia paminėti, kad šias naujienas gauna žmonės, kurie užsisakant kortelę MEDUS sutiko gauti naujienas arba registravosi naujienlaiškiui tinklalapyje Eurovaistine.lt arba Medus.lt. Todėl, manau, kad šio naujienlaiškio gavėjai turėtų būti pakankamai suinteresuoti gauti tokią informaciją. Be to, pateikti mėnesio pasiūlymai aktualūs nepriklausomai nuo lyties įvairaus amžiaus žmonėms (asmeniškai mane sudomino 15% nuolaida visai kosmetikai savaitgaliais).

Tad bendrai šį Eurovaistinė naujienlaiškį aš vertinu teigiamai.












Komentarų nėra:

Rašyti komentarą