Internetinis adresas: www.lesto.lt
Pirmas įspūdis: šviesus tinklapis, iš dalies atrodantis truputį nuobodokai (išleptintai internauto akiai). Vyrauja mėlyna ir žalios spalvos, kurios neerzina vartotojo. Svetainė nenori "užkabinti " vartotojo patrauklumu, tačiau yra informatyvi.
Tikslinės grupės: "privatiems", "verslui", "naujiems klientams"- šios trys grupės apima visą Lietuvą.
Veikla: elektros persiuntimas vartotojams skirstymo tinklais, vartotojų poreikių tenkinimas, efektyvus naujų vartotojų prijungimas, skirstomųjų tinklų eksploatavimas, priežiūra, valdymas ir plėtojimas, jų saugumo ir patikimumo užtikrinimas.
Bendravimas: žodeliai "elektrau tau" bei "mano elektra" suteikia gan šiltą įmonės įspūdį - internete žmonės ieško informacijos apie įmonės teikiamas paslaugas ir pan., tad jaučiasi reikalingi. Pati informacija klientams pateikta itin gausi. Nors stengtąsi padaryti viską, kiek įmanoma paprasčiau ir aiškiau, tačiau tam tikri dokumetai, kurie turi suteikti informaciją naujiems klientams yra itin "sausi" ir painūs. Manau esminiai dalykai yra tie, jog į klientą žiūrima draugiškai, tačiau su pagarba.
Kaip galima kontaktuoti su įmone: yra skiltis kontaktai ir "baneris" nukeliantis į kontaktinę informaciją. Kontaktų pasirinkimas yra itin didelis, tačiau jis išrikiuotas loginio reikalingumo prasme.
- Pirmiausiai pateiktas klientų aptarnavimo numeris 1802, kuriuo galima kreiptis tiek turint klausimų, tiek norint sakykim prasitęsti pasibaigusią mokėjimo už elektros paslaugas knygutę ir pan. Ši linija dirba visą parą ir turi atlaikyti daug informacinio srauto bei nusiskundimų.Nelaimės atveju ar pamačius elektrinį pažeidimą taip pat reikia skambinti šiuo numeriu.
Toliau nurodyti detalesni tam tikrų sričių klientų aptarnavimo centrų adresai, telefonai ir t.t.
- Antra grupė pagal svarbumą, kuri nori kontaktuoti, tai žiniasklaida, jai išskirtas atskiras puslapis su atstovės ryšiams su visuomene kontaktais.
- Bei įvardinta dar keleta numerių, kuriais galima pasiekti tam tikrą įmonės žmogų.
Apibendrinant, galima teigti, jog įmonės pasiekiamumas yra nemažas, o dėl didelių žmonių srautų padaryta sistema leidžia operatyviau kontaktuoti.
Iš asmeninės patirties galiu pabrėžti, jog stengiamasi, kad kiekvienas žmogus būtų aptarnautas itin patogiai. Jei skambina klientas su nusiskundimu, užsirašomas jo numeris ir vėliau išsiaiškinus bėdą arba nukreipus jį pas kompetetingą asmenį iškart asmeniškai perskambinama.
Turinys: pirmą kartą lankantis šioje svetainėje truputį pasidaro painu. Informacija stengtąsi išdėlioti kuo aiškiau, bet nuo jos gausos kyla vidinis susierzinimas. Versija neįgaliesiems yra nedažna, tačiau tikrai gerbtina. Taip pat itin patogu, jog pagrindiniame puslapyje yra informacija apie būsimus elektros atjungimus. Tai yra kone aktualiausia informacija klientui (ypač verslo atstovams).
Iš asmeninės patirties galiu pabrėžti, jog stengiamasi, kad kiekvienas žmogus būtų aptarnautas itin patogiai. Jei skambina klientas su nusiskundimu, užsirašomas jo numeris ir vėliau išsiaiškinus bėdą arba nukreipus jį pas kompetetingą asmenį iškart asmeniškai perskambinama.
Turinys: pirmą kartą lankantis šioje svetainėje truputį pasidaro painu. Informacija stengtąsi išdėlioti kuo aiškiau, bet nuo jos gausos kyla vidinis susierzinimas. Versija neįgaliesiems yra nedažna, tačiau tikrai gerbtina. Taip pat itin patogu, jog pagrindiniame puslapyje yra informacija apie būsimus elektros atjungimus. Tai yra kone aktualiausia informacija klientui (ypač verslo atstovams).
Ar galima pajusti, kad už fasado yra žmogus? Taip, galima jausti, kad už fasado yra didelė komanda, kuri kiek įmanydama stengiasi, kad tiek klientui, tiek visuomenei būtų geriau ir įmonėišlaikytų gerą įvaizdį (vykdoma socialinės atsakomybės veikla, labai dažni pranešimai spaudai ir t.t.).
Vidinė komunikacija: kiek man žinoma, įmonė turi savo atskirą tik darbuotojams matomą internetinį puslapį, kuriame talpinama aktualiausia informacija, taip pat darbuotojai iš visos Lietuvos keičiasi nuveiktų akcijų nuotraukomis, įspūdžiais, skelbiami konkursai, kurie įtraukia ne tik darbuotojus tačiau ir jų šeimas.
Kiti kanalai: įmonė su visuomene kontaktuoja ir kitais puslapiais, kurie skirti vykdyti tam tikrai projektinei jų veiklai.
T.y.
- „Tiek kiek reikia“ (www.tiekkiekreikia.lt) - skirta racionalaus energetinių resursų naudojimo idėjoms skatinti ir įgyvendinti.
T.y.
- „Tiek kiek reikia“ (www.tiekkiekreikia.lt) - skirta racionalaus energetinių resursų naudojimo idėjoms skatinti ir įgyvendinti.
- „ElektroMagija“(www.elektromagija.lt) – vaikams ir jaunimui skirta edukacinė iniciatyva, šviesti apie elektros energiją, jos naudas, grėsmes, racionalų vartojimą, taupymą, saugumą. Iniciatyvos tikslas – žaidimais, bandymais ir kitomis patraukliomis priemonėmis paskatinti moksleivius saugiai elgtis su elektra ir jos įrenginiais.
Trumpai apibendrinti - įmonės komunikaciją internete nėra lengva. Tačiau šiuo atveju galima teigti, jog įmonė nemažai padirbėjusi (o ji tai privalo) norint suteikti reikiamą informaciją apie paslaugą, be kurios neįsivaizduojama nei viena diena - elektros. Turint omeny, kad energetikos sektorius yra itin atsakingas, manau svetainė bėgant metams dar tobulės (nes AB LESTO gyvuoja dar tik 9mėn. )
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą